انسان به مریخ استخدام می گردد

© Photo / NASA/JPL-Caltechآیا زندگی در مریخ بوجود آمده میتوانست؟
آیا زندگی در مریخ بوجود آمده میتوانست؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عضو شوید
فضانورد شوروی پیش بینی کرد که چه زمانی انسان می تواند به مریخ پرواز کند .
به گزارش اسپوتنیک، الکساندروف فضانورد شوروی: پرواز سرنشین دار به مریخ زودتر از 50 سال آینده انجام خواهد شد.
الکساندر الکساندروف فضانورد شوروی در مصاحبه با ریانووستی گفت: ایجاد تکنالوژی فضایی که بتواند حداقل یک نفر را به ماه بفرستد به سرعت پیشرفت نمی کند، در چنین شرایط، پرواز سرنشین دار به مریخ زودتر از 50 سال آینده انجام نمی شود.
Вертолет Ingenuity на Марсе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2022
کشف و شناسایی "مولکول های آلی" در مریخ
او گفت: "من فکر می کنم، اگر صادقانه بگویم، در کمتر از 50 سال، یک نفر پا به مریخ نخواهد گذاشت. الکساندروف دیدگاه خود را با چگونگی پیشرفت کار بر روی ایجاد وسایل پرتابی توضیح داد که با کمک آنها می توان یک پرواز سرنشین دار به مریخ را انجام داد.
به گفته الکساندروف، سفینه فضایی اسپیس ایکس ایلان ماسک "هنوز نفس نمی کشد." توسعه راکت فوق سنگین SLS نیز "به همین راحتی پیش نمی رود." برعلاوه، سفینه فضایی Orion در ایالات متحده حتی برای پرواز به مهتاب نیز گواهینامه دریافت نکرده است.
در همان زمان، فضانورد شوروی گفت که مأموریت مهتاب سرنشین دار روسیه می تواند در یک کشتی حمل و نقل سرنشین دار نسل جدید (PTK NP)، همچنین به عنوان فدراسیون یا عقاب انجام شود. به گفته وی، با ظهور راکت های سنگین ترانسپورتی Angara-A5V با مرحله هایدروجنی، برای سازماندهی چنین پروازی "به هیچ وجه مشکلی وجود نخواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала