پیلوتان اسرائیلی از بردن نتانیاهو به بریتانیا خودداری کردند

© AFP 2023 / GALI TIBBONنتانیاهو از کشف انبار مخفی تجهیزات هستوی در تهران خبر داد
نتانیاهو از کشف انبار مخفی تجهیزات هستوی در تهران خبر داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2023
عضو شوید
روزنامه بریتانیایی تلگراف می نویسد، بنیامین نتانیاهو، صدراعظم اسرائیل، به دلیل امتناع تعدادی از پیلوتان از پرواز با هواپیمای وی، مجبور شد سفر خود به لندن را به تعویق بیندازد.
به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته پورتال اسرائیلی Ynet به نقل از دفتر صدراعظم این کشور گزارش داد که نتانیاهو پنجشنبه 23 مارچ به لندن پرواز خواهد کرد.
به نوشته این نشریه،امتناع پیلوتان با برنامه های نتانیاهو برای تجدید سازمان نظام حقوقی اسرائیل مرتبط است که اعتراضات گسترده ای را در این کشور به همراه داشت.
Премьер-министр Израиля Биньямин Нетаньяху во время заседания кабинета нового правительства в Иерусалиме  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
نخست‌وزیر اسرائیل آماده است نقش میانجیگری روسیه و اوکراین را بر عهده بگیرد
یک منبع دولتی انگلیس به روزنامه تلگراف گفت: این درک وجود دارد که پیلوتان اسرائیلی از بردن آقای نتانیاهو به بریتانیا خودداری می کنند.
بر اساس گزارش های رسانه های اسرائیلی، نتانیاهو در هرحال ساعت 4 صبح روز جمعه (3 و 30 دقیقه به وقت تهران ) به وقت محلی به لندن پرواز خواهد کرد.
تظاهرات هزاران نفر علیه اصلاح نظام حقوقی اسرائیل برای یازدهمین هفته در این کشور ادامه دارد. بسته قوانین پیشنهادی به طور قابل توجهی اختیارات دیوان عالی را محدود می کند و حق کنترل انتصاب قضات را به دولت می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала