پنتاگون از کنگره امريکا برای مبارزه با رسانه های روسيه درخواست بودجه کرد

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Техника представителей СМИ на большой пресс-конференции президента РФ Владимира Путина
Техника представителей СМИ на большой пресс-конференции президента РФ Владимира Путина - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2023
عضو شوید
به دلیل موفقیت شبکه های اسپوتنیک و RT در آمریکای لاتین، پنتاگون برای مبارزه با رسانه های روسیه بودجه درخواست کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لورا ریچاردسون، رئیس فرماندهی جنوبی پنتاگون، برای مبارزه با رسانه های روسی از کنگره درخواست کمک مالی اضافی کرده است.
در میان موارد دیگر، او به موفقیت های Sputnik و شبکه RT در امریکای لاتین اشاره کرد که گویا "اعتماد را به واشنگتن تضعیف می کند".
ریچاردسون گفت: "رشیا تودی اسپانول و اسپوتنیک موندو بیش از سه میلیون بیننده دارند. و فعالیت های آنها دموکراسی را تضعیف می کند و اعتبار ما را به چالش می کشد."
تعداد مخاطبان هر دو رسانه در شبکه های اجتماعی به طور قابل توجهی بالاتر از آن است که جنرال گفته است.
ریچاردسون گفت: روسیه "کمپین گسترده اطلاعات نادرست" خود را در حوزه مسئولیت فرماندهی جنوب ادامه می دهد و توافقاتی در زمینه همکاری در زمینه رسانه با 11 کشور منطقه دارد.
نقاط ضعف در مجتمع صنایع نظامی آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2023
پنتاگون جنگ علیه روسیه یا چین را اجتناب ناپذیر نمی داند
وضعیت رسانه های جمعی روسیه در غرب در سال های اخیر به طور فزاینده ای دشوار شده است. در نوامبر 2016، پارلمان اروپا قطعنامه ای را تصویب کرد که در آن ضرورت مقابله با رسانه ها بیان شده بود، در حالی که اسپوتنیک و RT به عنوان تهدیدهای اصلی نام برده شدند. در ماه مارس سال گذشته، اتحادیه اروپا توزیع سیگنال و محتوای این رسانه ها را ممنوع کرد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه، پیش از این اعلام کرده بود که مسکو انتظار ندارد غرب تحریم هایی را علیه روزنامه نگاران، ورزشکاران و نمایندگان فرهنگ اعمال کند. رئیس شورای حقوق بشر ریاست جمهوری، والری فادیف، به ترزا ریبیرو، نماینده ی سازمان امنیت و همکاری اروپا در زمینه ی آزادی رسانه ها، خطاب کرد و از او خواست تا اقدامات مربوط به آزادی مطبوعات را به خاطر سرکوب نشریات روسی زبان انجام دهد.
همانطور که ریکاردو گوتیرز، رئیس فدراسیون روزنامه نگاران اروپا خاطرنشان کرد، ممنوعیت رسانه های روسی در اتحادیه اروپا سابقه خطرناکی ایجاد کرده است که آزادی مطبوعات را به خطر می اندازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала