رئیس جمهور فنلاند قوانین پیوستن این کشور به ناتو را امضا کرد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Финляндии Саули Ниинистё во время совместной с президентом РФ Владимиром Путиным пресс-конференции в городе Савонлинн
Президент Финляндии Саули Ниинистё во время совместной с президентом РФ Владимиром Путиным пресс-конференции в городе Савонлинн - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2023
عضو شوید
سائولی نینیستو، رئیس جمهور فنلاند نقطه نهایی قوانین پیوستن این کشور به ناتو را امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سائولی نینیستو، رئیس جمهور فنلاند، قوانین پیوستن به ائتلاف آتلانتیک شمالی را در جلسه دولت این کشور امضا کرد. این نقطه نهایی برای تصویب تمام اسناد لازم در سطح ملی بود.
بر اساس دستور جلسه، رئیس جمهور "پیشنهاد دولت برای تصویب و لازم الاجرا شدن پیمان آتلانتیک شمالی و موافقتنامه وضعیت سازمان پیمان آتلانتیک شمالی، نمایندگان ملی و کارکنان بین المللی" را امضا کرد.
در زمینه عملیات نظامی ویژه روسیه که در 24 فوریه 2022 آغاز شد، فنلاند تصمیم گرفت بدون تاخیر برای پیوستن به ناتو درخواست دهد. اعلامیه مشترک مربوط به این موضوع توسط رئیس جمهور و نخست وزیر کشور، ساولی نینیستو و سانا مارین در تاریخ 12 مه 2022 تصویب شد. ولادیمیر پوتین رهبر روسیه در 14 مه 2022 در یک مکالمه تلفنی با نیینیستئو از این موضوع مطلع شد.
Вид на Белград, Сербия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.03.2023
ناتو صربستان را تا ابد آلوده به مرض سرطان کرده است
اعلامیه رسمی دولت فنلاند در مورد پیوستن به ناتو در 15 مه 2022 منتشر شد. پارلمان فنلاند با 188 رای از 200 رای، گزارشی از کابینه را که پیشنهاد پیوستن این کشور به ائتلاف آتلانتیک شمالی را در 17 مه 2022 تایید کرد، و در 1 مارچ 2023، طرح های قانونی در مورد پیوستن این کشور به سازمان پیمان آتلانتیک شمالی را تایید کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала