- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ناوگان روسی دریای سیاه حمله پهپادهای دریایی در سواستوپل را دفع کرد

© Sputnik / Vasiliy Batanov /  مراجعه به بانک تصاویر Парад в честь Дня ВМФ в Севастополе
Парад в честь Дня ВМФ в Севастополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2023
عضو شوید
فرماندار سواستوپل رازوژایف: ناوگان دریای سیاه حمله پهپادهای دریایی را دفع کرد.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل رازوژایف، فرماندار این شهر در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که ناوگان دریای سیاه با موفقیت حمله هواپیماهای بدون سرنشین سطحی به خلیج سواستوپل را در اوایل صبح دفع کرد.
این نشریه می گوید: "در مجموع سه شی تا این ساعت منهدم شده است. آنها سعی کردند وارد خلیج شوند، ملوانان ما از سلاح های سبک به آنها شلیک کردند. پدافند هوایی همچنین روی یک هدف هوایی کار کرد. به کشتی های جنگی آسیبی وارد نشد."
از انفجار هواپیماهای بدون سرنشین، پنجره ها در خانه مسکو در میدان ناخیموف، نزدیک اسکله گرافسکایا و همچنین در خانه شماره 2 در خیابان لنین بیرون آمدند.
از جولای سال گذشته، اوکراین به طور دوره‌ای سعی می‌کند از هواپیماهای بدون سرنشین برای حمله به سواستوپل، پایگاه اصلی ناوگان دریای سیاه و همچنین سایر اشیاء در کریمه استفاده کند. اکثر پهپادها توسط سیستم دفاع هوایی سرنگون می شوند.
در پایان ماه اکتوبر، کی‌یف تلاش کرد تا با هواپیماهای بدون سرنشین هوایی و دریایی حمله ای انجام دهد؛ چهار شی در جاده بیرونی، سه شی دیگر در جاده داخلی منهدم شد. مین روب "ایوان گلوبتس" خسارت جزئی دید.
الأسطول الروسي - كاسحات ألغام البحر كوفروفيتس و إيفان غولوبيتس أثناء الاحتفال بيوم البحرية في سيفاستوبول، القرم الروسية - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.01.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
تعداد پهپادهای سرنگون شده در سواستوپل به هفت فروند رسید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала