کلوپ ویدیو

تجمع و حمایت از "عملیات ویژه روسیه در اوکراین" در سئول + ویدیو

© Sputnikسئول، حمایت از عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سئول، حمایت از عملیات ویژه روسیه در اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2023
عضو شوید
امروز شماری از ساکنان شهر سئول به حمایت از عملیات ویژه روسیه در اوکراین در سئول به دست تجمع زده اند.
به گزارش اسپوتنیک، شماری از ساکنان پایتخت کوریای جنوبی امروز تجمعی را در نزدیکی سفارت روسیه در سئول در حمایت از "عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین" برگزار کرده اند.
نمایندگان مجمع "ضد امپریالیستی کوریای جنوبی"، "انجمن ها برای اجرای یک انجمن مستقل" و سایر سازمان های مدنی اشتراک کننده در این تجمع تاکید داشتند که مبارزه کنونی در اوکراین مبارزه روسیه با امپریالیسم امریکا است.
هوانگ سونگ هوان از مجمع ضد امپریالیستی کوریای جنوبی که بیانیه مشترک این تجمع خواند، اعلام کرد: "ما خوب میدانم روسیه اکنون نه با اوکراین که ابرازامپریالیست‌ها شده است، می جنگد، بلکه با نیروهای امپریالیسم غربی که برای سود با ترفندها مختلف تمام جهان را به دریایی خون وشعله تبدیل کرده است، می جنگد".
به گفته وی، درگیری در اوکراین برای کوریای جنوبی که اکنون به سمت اتحاد نظامی سه جانبه با جاپان در حال حرکت است، اهمیت زیادی دارد.
این شرکت کنندگان همچنان اقدامات تحریک آمیز امریکا در جنک با کوریای شمالی را محکم کرده اند، آنان از رهبری دولت شان خواستند با پیونگ یانگ پیمان صلح منعقد کند و نیروهای امریکایی را از جنوب این کشور خارج نمایند تا راه را برای اتحاد مستقل صلح آمیز هر دو کوریا باز شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала