بنیانگذار گروه واگنر وزیر خارجه امریکا را به یک پروژه امنیتی جدید دعوت کرد

© SputnikБойцы подразделения ЧВК "Вагнер" и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре
Бойцы подразделения ЧВК Вагнер и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.03.2023
عضو شوید
پریگوژین تاکید دارد که شماری زیادی از کشورهای آفریقایی به سیاست فرانسه و امریکا اعتماد ندارند، پس به همین دلیل آنان باید بر امنیت این پروژه تمرکز کنند.
به گزارش اسپوتنیک، یوگنی پریگوژین، تاجر و بنیانگذار گروه "واگنر" در نامه نگاشته شده به آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه امریکا پیشنهاد تامین مالی یک پروژه مشترک در افریقا را داد.
او تاکید دارد که از 2017 تا 2018 روی این منطقه کار کرده است، و گروه "واکنر" به نتایج قابل توجیهی در بخش امنیت در کشورهای بازدید داشته، دست یافته است.
Бойцы группы Вагнер в Артемовске (Бахмуте) в ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2023
کلوپ ویدیو
ویدیویی از بین بردن تانک اوکراینی از سوی نیروهای واگنر
در این نامه آمده است: "پیشنهاد می کنم که تلاش ها "واکنر" در تضمین امنیت در آفریقا و تامین مالی پروژه جدید "Wagner. Safe Africa" حمایت کنید، جای که شما می توانید یکی از سرمایه گذاران آن باشید و از این طریق از منابع مالیات دهندگان امریکایی صرفه جویی کنید".
پریگوژین تاکید دارد که شماری زیادی از کشورهای آفریقایی به سیاست فرانسه و امریکا اعتماد ندارند، پس به همین دلیل آنان باید بر امنیت این پروژه تمرکز کنند.
او تاجر همچنان پیشنهاد کرد، در صورت موفقیت در افریقا می تواند این طرح را به قاره امریکا نیز گسترش دهد، او از وزیر خارجه امریکا خواست تا نماینده ای را برای بحث در مورد بفرستد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала