لاوروف: ارسال گلوله های اورانیوم ضعیف شده به اوکراین برای لندن پایان بدی خواهد داشت

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر لاوروف: ارسال گلوله های اورانیوم ضعیف شده به اوکراین برای لندن پایان بدی خواهد داشت
لاوروف: ارسال گلوله های اورانیوم ضعیف شده به اوکراین برای لندن پایان بدی خواهد داشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.03.2023
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه در واکنش به گزارش هایی مبنی بر برنامه لندن برای ارسال گلوله های اورانیومی به کی یف اعلام کرد، لندن کنترل اقدامات خود را از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، در واکنش به تصمیم لندن برای ارسال گلوله های اورانیوم ضعیف شده به اوکراین گفت: این تصمیم قطعا برای بریتانیا پایان بدی خواهد داشت.
وی در مصاحبه با برنامه "مسکو، کرملین، پوتین" اظهار کرد:" من از هیچ چیز تعجب نخواهم کرد، زیرا آنها قبلاً کنترل بر اقدامات خود را از دست داده اند. از نظر اینکه چگونه این اقدامات عجیب ثبات استراتژیک را در سراسر جهان تضعیف می کند".
لاوروف گفت: "اگر این (تحویل) واقعاً اتفاق بیفتد، از این تحول تعجب نمی‌کنم، اما شکی نیست که پایان بدی برای آنها خواهد داشت.
به گفته وی، چنین طرح هایی نشان می دهد که طرف انگلیسی آماده است تا قوانین بین المللی بشردوستانه را زیر پا بگذارد و نه تنها خطر ، بلکه جنایات جنگی را نیز بپذیرد
پیش از این، آنابل گلدی، وزیر دفاع بریتانیا، یکی از اعضای مجلس اعیان بریتانیا، گفته بود که لندن "مهمات، از جمله مهمات زره پوش حاوی اورانیوم ضعیف شده" را به کیف ارسال خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала