- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مین‌گذاری اجساد از سوی سربازان اوکراینی در ماریوپول

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Мариуполь после отступления ВСУ
Мариуполь после отступления ВСУ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2023
عضو شوید
خوسنولین: "سربازان اوکراینی در ماریوپول حتا اجساد را مین گذاری می‌کردند".
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از سرویس مطبوعاتی کرملین، مارات خوسنولین معاون نخست وزیر که در بازدید ولادیمیر پوتین از ماریوپول وی را همراهی می‌کند، گفت که سربازان اوکراینی در ماریوپول حتا اجساد را مین گذاری می‌کردند تا از انتقال آنها جلوگیری کنند.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اقدامات ارتش اوکراین که بیمارستان‌های ماریوپول را مین‌گذاری کردند، اظهار نظر کرد.
پوتین در این باره گفت مردم عادی این کار را نمی کنند.
رئیس جمهور با هلیکوپتر به ماریوپل پرواز کرد، سپس چندین منطقه شهر را دور زد. خسنولین به او نشان داد که بازسازی چگونه ادامه دارد، مناطق کوچک، امکانات اجتماعی، مدارس و موسسات پزشکی در حال ساخت هستند.
پوتین از خط ساحلی، تالار فیلارمونیک بازسازی شده و ساختمان دانشگاه فنی دولتی آزوف بازدید کرد و با مردم شهر در منطقه کوچک نوسکی صحبت کرد.
Президент РФ Владимир Путин во время поздравления граждан России с Днем защитника Отечества - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2023
جزئیات سفر پوتین به ماریوپول + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала