رو نمایی از کمیاب ترین سنگ پشت برای اولین بار در تراریوم باغ وحش مسکو

© Depositphotos.com / Art_richЧерепаха в руке
Черепаха в руке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2023
عضو شوید
کمیاب ترین سنگ پشت پشت درخشان اولین بار در تراریوم باغ وحش مسکو ظاهر شد.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از وب سایت شهردار پایتخت، برای اولین بار یک سنگ پشت پشت درخشان در تراریوم باغ وحش مسکو متولد شد.
این نشریه می‌گوید: "این کمیاب‌ترین گونه در آستانه انقراض است. کارکنان باغ‌وحش طی یک بازرسی برنامه‌ریزی شده روزانه از تخم‌ها، سنگ پشت‌پشتی را در یک انکوباتور پیدا کردند. او بدون کمک جانورشناسان و وترنر ها، خودش از سنگِ پشتِ خود خارج شد."
به گزارش وب سایت شهردار پایتخت، برای اولین بار یک سنگ پشت درخشان در تراریوم باغ وحش مسکو متولد شد.
این نشریه می‌گوید: "این کمیاب‌ترین گونه در آستانه انقراض است. کارکنان باغ‌وحش طی یک بازرسی برنامه‌ریزی شده روزانه از تخم‌ها، سنگ پشت‌پشتی را در یک انکوباتور پیدا کردند. او بدون کمک جانورشناسان و وترنرها، خودش از سنگ پشت خارج شد."
در این پیام آمده است: "کارمندان تراریوم به دقت رفتار، فعالیت و اشتهای سنگ پشت را در طول روز زیر نظر دارند و هر هفته آن را وزن می کنند. اتاق دائماً مرطوب می شود، آب کاسه نوشیدنی و غذا عوض می شود. او احساس خوبی دارد: با اشتها غذا می خورد. حمام می کند، فعالانه حرکت می کند و حمام آفتاب می گیرد.:
سنگ پشت های درخشان به دلیل کاهش عرضه غذا، قلمرو مناسب برای زندگی و همچنین شکار غیرقانونی و فروش به عنوان حیوانات خانگی در آستانه انقراض هستند. این گونه در کتاب سرخ بین المللی و کنوانسیون تجارت بین المللی گونه های جانوران و گیاهان وحشی در معرض خطر انقراض ثبت شده است.
Иранский детеныш леопарда Пируз в парке Pardisan  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2023
چندرسانه ای
نوروز بی پیروز، یوزپلنگ نژاد کمیاب ایرانی درگذشت
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала