فدائیان اسلام به صف نبرد با فاشیسم اوکراینی می پیوندند

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Коран и четки
Коран и четки - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2023
عضو شوید
بی احترامی نظامیان اوکراینی به قرآن قطعاً عواقب بدی برای آنها به دنبال خواهد داشت.
به گزارش اسپوتنیک، اخبار در صفحات مجازی ویدیو و فیلم کوتاهی به نشر رسیده است که نشان می دهد سربازان اوکراینی صفحات قرآن عظیم الشأن را آتش می زنند و به قرآن توهین می کنند و جملات بسیار زشت و توهین آمیز بکار می برند. این عمل شنیع و زشت سربازان اوکراینی واقعاً تهوع آور است.
در این باره آقای یحیی چاووش، رئیس حزب حرکت بزرگ ملی خط میانه، در مصاحبه با اسپوتنیک افغانستان گفت: دیده می شود که سازمان های صهیونیستی درون اردوی اوکراین و فاشیست های اوکراینی (باندیرها) که علیه روسیه و علیه مردم خود در حال جنگ و جنایت هستند، از بی حرمتی و توهین بر هیچ چیز دریغ نمی کنند.
وی در ادامه گفت که این عمل جنایتکارانه نه تنها موجب نفرت و خشم مسلمانان روسیه شده بلکه مسلمانانی که در اوکراین بر علیه فاشیسم می جنگند را نیز خشمگین کرده است بناً آنها به مبارزه خود برعلیه اوکراین شدت می بخشند چرا که این اعمال جنایتکارانه ثابت می کند که مبارزه آنان بر حق است.
طبق اطلاعات از افغانستان این عمل تحریک آمیز در افغانستان نیز واکنش هایی را در پی داشته است و عده زیادی از فدائیان اسلام که تقریبا شمار آنها به هزارن نفر می رسد آمادگی خود را برای مبارزه با فاشیست ها اعلام کرده اند و گفته اند برای اسلام و قرآن حاضرند جان خود را فدا کنند.
یحیی چاوش - اسپوتنیک افغانستان
یحیی چاوش
رئیس حزب حرکت بزرگ ملی خط میانه
آقای چاووش در آخر خاطر نشان کرد که این اقدامات نشان میدهد که فاشیسم در جهان رو به شکست و نابودی است و این آخرین اقدامات مذبوحانه ای است که آنها انجام خواهند داد. توهین کردن به کتاب های آسمانی از هر دین و مذهبی که باشد ناروا و نا مشروع است.
کشف یکی از قدیمی ترین قرآن ها در بریتانیا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.03.2023
کلوپ ویدیو
نفرت نازی ها از اسلام به آتش زدن قرآن ختم نمی شود + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала