رئیس اداره حفاظت سرحدات لیتوانیا؛ بیشترین قاچاقبران انسان اوکراینی هستند

© Sputnik / Viktor TolochkoАвтомобили на пересечении белорусско-литовской границы в пункте пропуска "Бенякони"
Автомобили на пересечении белорусско-литовской границы в пункте пропуска Бенякони - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عضو شوید
شهروندان اوکراین در سال 2022 در انتقال مهاجران غیرقانونی از سرحدات لیتوانیا بیشترین فعالیت را داشتند.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس اداره حفاظت از سرحد تحت نظر وزارت امور داخله لیتوانیا، جنرال رستماس لیوبائواس، روز جمعه با ارائه گزارش سالانه این اداره به خبرنگاران گفت، شهروندان اوکراین در سال 2022 در انتقال مهاجران غیرقانونی از سرحدات لیتوانیا بیشترین فعالیت را داشتند.
وی افزود: "در سال 2022، بیش از 230 نفر شناسایی شده که مهاجران غیرقانونی را از سرحد لیتوانیا عبور می دادند. بیشتر آنها که به 76 تن میرسد شهروندان اوکراین بودند".
گفته میشود که همچنین 27 شهروند لیتوانیا و 23 شهروند گرجستان به این حمل و نقل غیرقانونی مشغول بودند. اطلاعات مربوط به سایر کشورها مشخص نشده است. به گفته جنرال، این تلاش ها در ماه های جولای و آگست پس از آن که مهاجران غیرقانونی که در لیتوانیا دستگیر شده بودند، به طور عمده از کشورهای آسیایی و افریقایی، رفت و آمد در این کشور را داشتند، اما حق خروج از این کشور را نداشتند. افراد غیرقانونی سعی می کردند با استفاده از این قاچاقبران به غرب بروند.
بر اساس اطلاعات اداره حفاظت سرحدات، اکثر شهروندان عراق (200 نفر) ، افغانستان (178) و ایران (129 نفر) از خدمات آنها استفاده کرده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала