زاخارووا در مورد خطر رویارویی نظامی مستقیم با روسیه به ایالات متحده هشدار داد

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель МИД России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عضو شوید
زاخارووا به ایالات متحده توصیه کرد که به عواقب اقدامات تهاجمی فزاینده خود فکر کند.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به سخنان رئیس پنتاگون درباره افزایش تعداد کشورهای آماده برای تدارکات تانک های لئوپارد به اوکراین گفت: ایالات متحده باید به عواقب اقدامات تهاجمی فزاینده خود که سراسر رویارویی نظامی مستقیم با روسیه است فکر کند.
وب سایت وزارت امور خارجه می گوید: واشنگتن باید به عواقب اقدامات تهاجمی فزاینده خود، مملو از رویارویی نظامی مستقیم با روسیه و تکرار یک شکست تحقیرآمیز برای ایالات متحده شبیه به ویتنام یا افغانستان فکر کند.
وزارت امور خارجه در اظهار نظری اعلام کرد: اظهارات لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده، که در جلسه 15 مارچ در قالب یک کنفرانس ویدئویی گروه تماس موسوم به "دفاع از اوکراین" بیان شد، بار دیگر تمرکز وسواس گونه واشنگتن را بر یک جنگ ترکیبی همه جانبه با روسیه "تا آخرین اوکراینی" نشان می دهد.
زاخارووا خاطرنشان کرد که با آب و تاب اعلام شد که به منظور "چرخش قاطع در میدان نبرد" به نفع اوکراین، سلاح برای "بیش از 9 تیپ زرهی" از جمله بیش از 150 تانک لئوپارد به اوکراین منتقل می شود.
وی تاکید کرد: در این زمینه مجددا یادآوری می کنیم که تسلیحات آمریکایی و غربی و همچنین مزدوران و متخصصان نظامی آمریکا و ناتو اهداف مشروعی برای حملات نیروهای مسلح روسیه بوده و هستند.
Министр обороны РФ Сергей Шойгу  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
جزئیات گفت و گوی شایگو و آستین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала