دگروال امریکائی حقایق وحشتناک قوای مسلح اوکراین را افشا کرد

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteОфицер полиции американского Капитолия
Офицер полиции американского Капитолия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عضو شوید
ماک گرئگور دگروال امریکایی: اوکراینی های از جاده ها بدون تعلیم و تربیه نظامی جوانان را به جبهه می فرستند.
به گزارش اسپوتنیک، دگروال داگلاس مک گرئگور، مشاور سابق پنتاگون طی مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت: کمبود شدید نیرو در قوای مسلح اوکراین وجود دارد، بنابراین جوانان اوکراینی را از هر منطقه ، حتی با وجود عدم آمادگی می گیرند و به جبهه می فرستند.
"کمبود مردهای قابل سوق آنقدر شدید احساس می شود که همین دیروز اطلاعاتی از ساکنان ادئسا دریافت کردم. آنها به من گفتند که چگونه در مقابل چشمان آنها مردان سنین مختلف از 16 تا 50 سال را از همه جا حتی از کافی ها و رستوران‌ها ادئسا می گیرند و چون و چرا به جبهه استخدام می کنند".
Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
امریکا دلیل تلفات زیاد نیروهای اوکراین در آرتموفسک را افشا کرد
او با استناد به مقالات نیویارک تایمز و واشنگتن پست خاطرنشان کرد که عمر سربازان تازه نفس در میدان جنگ، در جریان سه تا چهار ساعت تعیین و به دلیل نداشتن تجربه و آموزش اعزام به جنگ می گردند.
دگروال افزود: "این افراد تجربه ندارند. اگر خوش شانس باشند، در مقطعی سه یا چهار هفته در میدان تعلیمی تعلیم و تربیه می شوند که کافی نیست. آنها بیشتر و بیشتر مردم را بیهوده می کشند."
ولودیمیر شوچنکو، سرباز کندک 46 حمله هوایی نیروهای اوکراینی، این هفته گفت که وضعیت در قوای اوکراینی بسیار بدتر از آن چیزی است که توسط یک قوماندان کندک اوکراینی با علامت فراخوان Kupol برای روزنامه امریکایی واشنگتن پست توصیف شده است که پس از مصاحبه تنزل رتبه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала