استولتنبرگ: ناتو قادر به محافظت از زیر ساخت های حیاتی خود نیست

© Sputnik / Aleksey Vitvitskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг во время пресс-конференции в Брюсселе
Генеральный секретарь НАТО Йенс Столтенберг во время пресс-конференции в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عضو شوید
استولتنبرگ: ناتو نمی تواند به طور دائم از هر متر از زیرساخت های حیاتی خود محافظت کند.
به گزارش اسپوتنیک، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو اذعان کرد که این ائتلاف قادر به محافظت دائمی از هر متر از زیرساخت های حیاتی خود نیست، بنابراین به اطلاعات متکی است و قصد دارد تمرینات بیشتری را انجام دهد.
استولتنبرگ و اورسولا فون در لاین رئیس کمیسیون اروپا روز جمعه از سکوی میدان ترول در نروژ بازدید کردند.
دبیرکل ناتو گفت: "با در نظر گرفتن اینکه ما قادر به حفاظت از هر متر از این زیرساخت ها نیستیم، دائماً اطلاعات اطلاعاتی را مبادله می کنیم، وضعیت زیرساخت ها را با دقت بیشتری رصد می کنیم، حضور خود را (در دریای شمال و بالتیک) تقویت کرده ایم ما همچنین قصد داریم تمرینات بیشتری را انجام دهیم تا بتوانیم در صورت وقوع اتفاقی سریع پاسخ دهیم."
روز قبل، ناتو و اتحادیه اروپا نشستی را برای یک کارگروه مشترک در مورد حفاظت از زیرساخت های حیاتی برگزار کردند. تصمیم برای ایجاد این گروه در 11 جنوری در پس زمینه حمله تروریستی به خطوط لوله گاز نورد استریم گرفته شد. به گفته اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا، در چارچوب این کارگروه، تهدیدات زیرساخت های حیاتی شناسایی و اصول کلیدی برای افزایش امنیت آن تدوین و تدابیر مناسب پیشنهاد خواهد شد.
Танк Т-90М - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
ویدیویی نبرد تانک های روسیه در مقابل تانک های ناتو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала