- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

آخرین اخبار در مورد وضعیت آرتموفسک

© AP PhotoВид на Артемовск, архивное фото
Вид на Артемовск, архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.03.2023
عضو شوید
سرپرست موقت دونتسک، پوشیلین: نیروهای روسی در کارخانه AZOM در آرتموفسک مستقر شدند.
دنیس پوشیلین، سرپرست دونتسک در کانال گفت: واحدهای روسی توانستند در ساختمان های موجود در قلمرو کارخانه وستوکماش که در قسمت شمالی کارخانه ذوب فلزات غیر آهنی آرتموفسک (AZOM) واقع شده است، جای پای خود را به دست آورند.
اکنون نیروهای متفقین با موفقیت در حال پیشروی عمیق تر در منطقه صنعتی هستند.
همچنین سرپرست منطقه در مورد وضعیت عمومی آرتموفسک صحبت کرد.
پوشیلین تصریح کرد: گروه‌های تهاجمی واگنر به حرکت خود به سمت مرکز شهر ادامه می‌دهند و در جهت شمال و جنوب دشمن را کوبیده می‌کنند.
وی یادآور شد که تمام جاده های شهر در حال حاضر تحت کنترل آتش ارتش روسیه است.
او گفت: "حرکت دشمن در امتداد جاده باقیمانده (به چاسوف یار) بسیار دشوار است، که آنها به طور دوره ای سعی می کنند ذخایر لازم را وارد کرده و ذخیره کنند."
سرپرست ریاست جمهوری همچنین درباره وضعیت در جهت آودیوکا گفت: به گفته وی، نیروهای متفقین در آنجا پیشروی می کنند و "اقدامات تهاجمی را انجام می دهند".
در آستانه پوشیلین گفت که طرف روسی هیچ پیش نیازی نمی بیند که اوکراین نیروهایش را از آرتموفسک خارج کند، وضعیت در شهر همچنان دشوار است.
روز سه‌شنبه دفتر رئیس‌جمهور اوکراین گزارش داد که پس از جلسه ستاد فرماندهی معظم کل قوا، تصمیم برای ادامه حفظ این شهر گرفته شد. در همان زمان، والری زالوژنی، فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین، دفاع از آرتموفسک را عنصری کلیدی در حفظ کل جبهه توسط جمهوری خواند.
Бойцы подразделения ЧВК Вагнер и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
پریگوژین: هر ماه 10 تا 11 هزار سرباز اوکراینی در منطقه آرتموفسک کشته می شوند
روز دوشنبه، الکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی اوکراین گفت که وضعیت در خط تماس در منطقه این شهر "بسیار دشوار" است.
بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیروهای روسی تمام جاده‌های آسفالت شده به سمت آرتمیوسک را قطع کرده یا تحت کنترل درآورده‌اند و لجن‌باری که آغاز شده است، تحویل مهمات و پرسنل نیروهای اوکراینی را به‌طور جدی با مشکل مواجه کرده است.
آرتموفسک در بخش تحت کنترل کیف دونتسک، در شمال شهر بزرگ گورلووکا واقع شده است. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات گروه نظامی اوکراینی در دونباس است. بیش از شش ماه است که نبردهای شدید در خارج از شهر در جریان است.
کارخانه فرآوری فلزات غیر آهنی آرتموفسک (AZOM) یک کارخانه سابق متالورژی غیر آهنی است که به نام اِ. آی. کویرینگ نامگذاری شده است که در سال 1954 ساخته شد. منطقه وسیعی را در مرکز شهر آرتموفسک اشغال می کند. این نیروگاه با در نظر گرفتن یک درگیری هسته ای احتمالی طراحی شده و دارای شبکه ای از تاسیسات زیرزمینی است.
Жилые дома, разрушенные в результате обстрелов в Артемовске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
امریکا دلیل تلفات زیاد نیروهای اوکراین در آرتموفسک را افشا کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала