پسکوف درباره ای پهپاد فروافتاده ای امریکایی در دریای سیاه: هیچ نیازی به پرواز شما در آنجا نبود

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
سخنگوی رئیس جمهور روسیه درباره پهپاد فروافتاده ای امریکایی در دریایی سیاه گفت: لازم نبود در آنجا پرواز کنید، در این صورت همه چیز سازگار با محیط زیست می بود.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس‌جمهور روسیه در پاسخ به اتهاماتی مبنی بر اینکه روسیه درباره ای پهپاد امریکایی اقدام غیرمحیطی کرده است، گفت: "آنهایی که قرار نبود پرواز کنند مجبور نبودند نزدیک مرزهای روسیه پرواز کنند".
پسکوف در مصاحبه ای با روزنامه نگار پاول زاروبین در شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت: "شاید لازم نبود در آنجا پرواز کند، چیزی که لازم نیست؟ در این صورت همه چیز سازگار با محیط زیست می بود".
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
چندرسانه ای
پهپاد سرنگون شده ای امریکایی + داده نمایی
یادآوری می کنیم، که وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه اعلام کرد، صبح روز سه‌شنبه یک پهپاد امریکایی MQ-9 با فرستنده‌های خاموش، مرزهای منطقه رژیم موقت برای استفاده از حریم هوایی بر فراز دریای سیاه را نقض کرد. پهپاد به سمت مرز روسیه در حال حرکت بود، جنگنده های روسی برای شناسایی متجاوز به هوا بلند شدند. پهپاد بر اثر مانور ناگهانی با از دست دادن ارتفاع وارد پروازی غیرقابل کنترل شد و در آب سقوط کرد. وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که جنگنده‌های روسی با MQ-9 تماس نداشتند، از سلاح‌های هوابرد استفاده نکردند و به سلامت به فرودگاه پایگاه خود بازگشتند.
فرماندهی اروپایی نیروهای مسلح امریکا نیز به نوبه خود اعلام کرد، که یک فروند هواپیمای سوخو-27 روسیه با یک هواپیمای بدون سرنشین امریکایی MQ-9 برخورد کرد، که در نتیجه این هواپیما در آب های بین المللی در منطقه دریای سیاه سقوط کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала