- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سخنان پریگوژین درباره ای کار جنگجویان افغانستانی در "گروه واگنر"

© SputnikБойцы подразделения ЧВК "Вагнер" и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре
Бойцы подразделения ЧВК Вагнер и основатель группы бизнесмен Евгений Пригожин в Соледаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
بنیانگذار گروه واگنر گفت، که جنگجویان افغانستانی واگنر با هویتزرهای امریکایی و سامانه های جاولین کار می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ایوگنی پریگوژین بازرگان و بنیانگذار گروه واگنر در پاسخ به پرسش خبرگزاری سمافور در نیویورک گفت، که جنگجویان افغانستانی گروه واگنر برای کار با هویتزرهای امریکایی M777 آموزش دیده اند و همچنین می دانند که چگونه با سیستم های ضد تانک جاولین کار کنند.
Бойцы группы Вагнер в Артемовске (Бахмуте) в ДНР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2023
کلوپ ویدیو
ویدیویی از بین بردن تانک اوکراینی از سوی نیروهای واگنر
این دیدگاه پریگوژین که در شبکه اجتماعی "VKontakte" در صفحه شرکت او "کنکورد" منتشر شده و او چنین گفته است: "بلی، در واقع، شمار اندکی جنگجویان افغانستانی در شرکت نظامی خصوصی واگنر کار می کنند. اکنون یک واحد توپخانه وجود دارد که زمانی برای کار روی سیستم های توپخانه ای امریکایی، هویتزرهای M777 آموزش دیده بود، افزون بر این با موشک ضد تانک جاولین کار می کند. سیستم‌ها و غیره - آنچه را که ما موفق به خرید دوباره از واحدهای اوکراینی یا با اسیر گرفتن آنها شده‌ایم".
یادآوری می کنیم، که ایالات متحده هویتزرهای دوربرد M777 با کالیبر 155 میلی متری را به کیف عرضه کرد، نیروهای اوکراینی فعالانه از آنها برای گلوله باران شهرهای جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک استفاده می کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала