ستاره فوتبال لیونل مسی به عربستان می‌رود

© Sputnik / Grigory Sysoev /  مراجعه به بانک تصاویر Футболист Лионель Месси радуется забитому мячу после пенальти на чемпионате мира в Катаре
Футболист Лионель Месси радуется забитому мячу после пенальти на чемпионате мира в Катаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
وزیر گردشگری عربستان از سفر کاپیتان قهرمان جام جهانی 2022 به این کشور در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، احمد الخطیب وزیر گردشگری عربستان در در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: در نهایت مسرت باید اعلام کنم که سفیر گردشگری کشور ما و ستاره فوتبال، لیونل مسی به همراه خانواده و دوستانش در این ماه به کشور ما سفر خواهند کرد تا از زیباترین مقاصد گردشگری‌ کشور ما لذت ببرند، با مردم ما آشنا شوند و تجربه جدید به دست آورند.
قابل یادآوری است که عربستان سعودی سال گذشته مسی را به عنوان سفیر گردشگری خود استخدام کرد و در ماه می همان سال از او به جده استقبال کرد. مسی در ماه جنوری به عربستان سعودی بازگشت و مقابل تیمی بازی کرد که کریستیانو رونالدو نیز در آن حضور داشت.
سفر مسی به عربستان سبب شکل گرفتن شایعاتی درباره پیوستن او به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان شد و در این میان از تیم‌های الهلال و الاتحاد به‌عنوان مشتریان او نام برده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала