رسانه ها: امریکا از اوکراین خواست که در استعمال مهمات احتیاط کند

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationВооруженные Силы РФ отмечают День ракетных войск и артиллерии
Вооруженные Силы РФ отмечают День ракетных войск и артиллерии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.03.2023
عضو شوید
پولیتیکو: ایالات متحده از اوکراین تقاضا نمود تا در مصارف مهمات جنگی بخصوص در آرتمیوسک احتیاط کند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه پولیتیکو می نویسد که ایالات متحده تاکید کرده است که کیف باید در استعمال مهمات قوای توپچی احیتاط کنند و انداخت های هدفمند بیشتری را انجام دهد، زیرا وضعیت محاربوی آرتموفسک نگران کننده است.
این روزنامه می نویسد: "پشت درهای بسته، مقامات امریکایی بر کیف فشار می آورند تا مهمات قوای توپچی را حفظ کند و با دقت بیشتری فیر نمایند.
بن هاجس، استق قوماندان قوای ناتو در اروپا، به نقل از این نشریه گفت: "یک تعداد در پنتاگون معتقدند که آنها (اوکراینی ها) خیلی سریع از مهمات استفاده می کنند.
Американские ядерные бомбы B61 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2022
اوکراین مهمات خوشه‌ای را از امریکا طلب کرده است
آرتموفسک در شمال شهر بزرگ Gorlovka قرار داد. این یک مرکز حمل و نقل مهم برای تامین تجهیزات قوای مسلح اوکراینی در دونباس است. بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیروهای روسی تمام جاده‌های قیرریزی شده به شهر را قطع کرده یا کنترل انداخت را در اختیار گرفته‌اند و بارش‌های گل‌آلود آغاز شده، تحویل مهمات و پرسنل نیروهای اوکراینی را با مشکل جدی مواجه کرده است.
پیش از این، کاخ سفید پیش نویس بودجه دفاعی سال 2024 را منتشر کرد که بالغ بر 842 میلیارد دالر بود که 3.2 فیصد نسبت به سال قبل افزایش داشت.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف اظهار داشت که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، "شامل نه تنها تامین تسلیحات، بلکه همچنین آموزش پرسنل... در خاک بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها" دخالت دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала