- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

گزارش جدید از تلفات ارتش اوکراین در دونتسک

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر سقوط طیاره ایل-۲۰: اسرائیل باید به اثبات برساند که به زندگی روس ها ارزش قائل است
سقوط طیاره ایل-۲۰: اسرائیل باید به اثبات برساند که به زندگی روس ها ارزش قائل است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که نیروهای مسلح اوکراین 160 نظامی خود را در مسیر دونتسک از دست دادند.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته وزارت دفاع روسیه، یک دستگاه توپخانه راکت انداز آکاتسیا، یک هویتزر D-20، دو خودروی رزمی Grad و Uragan MLRS و همچنین یک سامانه توپخانه M777 و یک هویتزر راکت انداز M109 Paladin ساخت امریکا نیز منهدم شد.
تلفات نیروهای مسلح اوکراین (AFU) طی روز گذشته به 160 سرباز در جهت دونتسک در نتیجه اقدامات فعال گروه نیروهای جنوبی روسیه رسید. این روز چهارشنبه توسط نماینده رسمی وزارت دفاع فدراسیون روسیه، جنرال ایگور کوناشنکوف اعلام شد.
کوناشنکوف گفت: در مسیر دونتسک، در نتیجه اقدامات فعال واحدها، حملات هوایی و آتش توپخانه گروه نیروهای جنوب، دشمن تا 160 نظامی اوکراینی، یک تانک، یک خودروی رزمی پیاده نظام، دو خودروی زرهی رزمی و چهار وسیله نقلیه در روز منهدم شدند.
به گفته وی، یک دستگاه توپخانه آکاتسیا، یک دستگاه هویتزر D-20، دو خودروی رزمی Grad و Uragan MLRS و همچنین یک سامانه توپخانه M777 و یک هویتزر راکت انداز M109 Paladin ساخت امریکا منهدم شد.
کوناشنکوف افزود: در مناطق شهرک های داچنوئه، گالیتسینوفکا و نووسلیوکا پروایا جمهوری خلق دونتسک، سه انبار مهمات نیروهای مسلح اوکراین منهدم شد.
دافع هوا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
سیستم دفاع هوایی روسیه 11 پهپاد اوکراینی را در یک روز سرنگون کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала