شکست اوکراین، انگیزه مداخله مستقیم امریکا در درگیری

© AP Photo / Mindaugas KulbisВоеннослужащие 173-й воздушно-десантной бригады вооруженных сил США
Военнослужащие 173-й воздушно-десантной бригады вооруженных сил США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
عضو شوید
سیمور هرش: ایالات متحده ممکن است در درگیری در اوکراین با چشم انداز شکست کی‌یف مداخله کند.
به گزارش اسپوتنیک، ایالات متحده گزینه مداخله مستقیم در خصومت ها در اوکراین را در صورت وجود چشم اندازهای مشهود برای شکست کی‌یف در جریان عملیات نظامی ویژه روسیه بررسی می کند. چنین داده‌هایی روز سه‌شنبه توسط روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی، برنده جایزه پولیتزر، سیمور هرش، که متخصص در روزنامه‌نگاری تحقیقی است، ارائه شد.
هرش که ارتباطات گسترده ای در ارتش و سازمان های اطلاعاتی آمریکا دارد، در یکی از رویدادهای سازمان غیردولتی آمریکایی "کمیته برای جمهوری" و بدون نام بردن از منابع اطلاعات خود گفت: "آنها به من می گویند بازی اینگونه خواهد بود "این ناتو است، ما از ناتو در عملیات تهاجمی علیه روس ها حمایت می کنیم" که جهان را فریب نمی دهد. این ما هستیم که با روس ها در جنگ هستیم."
در این راستا، وی از شکست نازی ها در نزدیکی استالینگراد توسط نیروهای شوروی را یادآور شد و گفت: "آیا ما واقعاً می خواهیم با این ها (نیرو های روس) بجنگیم؟ فکر نمی کنم ما آماده باشیم."
هرش در 8 فبروری مقاله‌ای منتشر کرد که می‌گفت منفجر کردن خطوط لوله گاز نورد استریم و نورد استریم 2 یک عملیات پنهانی ایالات متحده بود که با آگاهی و رضایت رئیس‌جمهور جو بایدن و پس از ماه‌ها بحث در دولت واشنگتن با مشارکت یک دایره باریک از خودی ها رئیس‌جمهور انجام شد.
Американский флаг на фоне неба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
سیگنال های امریکا برای آغاز جنگ جهانی
کاخ سفید روایت گزارشگر از وقایع را "یک دروغ کامل و تخیل کامل" خواند.
هرش گفت: "ما (ایالات متحده) احتمالاً فقط خودمان را در مورد آنچه در آنجا اتفاق می افتد (در اوکراین) فریب می دهیم، در مورد اینکه نتایج چه خواهد بود."
وی در عین حال تاکید کرد که روسیه هنوز حتی از "نیروهای اصلی" خود در عملیات ویژه نظامیاستفاده نکرده است.
علاوه بر این، این روزنامه‌نگار با بیان اینکه تهدید به درگیری مستقیم بین امریکا و روسیه بر اساس برنامه‌های واشنگتن است، به طور خاص به تشکیل لشکرهای 82 و 101 هوابرد نیروی زمینی امریکا که در حال اعزام به اروپا است اشاره کرد.
هرش گفت: "ما در مورد کندک صحبت می کنیم، نه گروه ها، بلکه کندک های هوابرد نیروهای زمینی."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала