اسپوتنیک تجهیزات پزشکی و دارو به درمانگاه حمای سوریه اهدا کرد

© Sputnik
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.03.2023
عضو شوید
کمک های بشردوستانه از سوی اسپوتنیک و یک بنیاد خیریه که جمع آوری شده بود به یک درمانگاه سوری داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، کمک های بشردوستانه ای که از سوی اسپوتنیک و بنیاد خیریه ای الیزاوتا گلینکا "دکتر لیزا" جمع آوری شده بود، برای مردم آسیب دیده ای سوریه از زلزله به درمانگاه ملی شهر حماه منتقل شد.
بر پایه این گزارش، وجوه جمع آوری شده از سوی خیرین صرف خرید تجهیزات پزشکی و دارو شد.
درمانگاه ملی حماه به چهار ولایت سوریه خدمت می کند: حماه، حومه حمص، رقه و ادلب. تقریبا هیچ کمکی به این مناطق نمی رسد. قربانیان زیادی در درمانگاه هستند و تقریباً هیچ دارویی باقی نمانده است.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.03.2023
توزیع کمک های بشردوستانه ای اسپوتنیک در مناطق زلزله زده ای سوریه + عکس
ولادیمیر خاوشابو، رئیس بنیاد خیریه ای الیزابت گلینکا "دکتر لیزا" برنامه "کودک را نجات دهید" گفت: "ما فهرستی از وزارت بهداشت سوریه با فهرستی از داروها و تجهیزات پزشکی داشتیم. در سفارت سوریه در مسکو به ما تحویل داده شد. با کمک های جمع آوری شده توسط نیکوکاران توانستیم از این لیست دارو و برخی تجهیزات خریداری کنیم. آنها نمی خواستند آن را به مرکز توزیع بسپارند، بنابراین درمانگاهی را پیدا کردند، که بیشترین کمبود دارو و تجهیزات پزشکی را داشت".
از طریق سلیم خلف رئیس اداره کل درمانگاه ملی حماه، برای درمانگاه کودکان این شهر نیز کمک هایی صورت گرفت: دارو، تشک، بالشت، غذا، غذای کودک، لباس، شیرینی، اسباب بازی.
وی در مصاحبه با اسپوتنیک از جمع آوری و انتقال کمک های بشردوستانه ابراز قدردانی کرد و گفت: "از مردم روسیه که در این زمان سخت به ما کمک می کنند بسیار سپاسگزارم - این یک هدیه بسیار گران قیمت برای مردم سوریه است. ما واقعا از کمک روس ها در این زمان سخت برای ما قدردانی می کنیم".
همچنین از طریق فرماندار شهر کمک های بشردوستانه برای باشندگان این منطقه داده شد.
اسپوتنیک با پشتیبانی بنیاد خیریه دکتر لیزا نزدیک به 25 تن کمک های بشردوستانه برای باشندگان زلزله زده سوریه جمع آوری کرده است. با پشتیبانی ارتش روسیه، کمک ها به سوریه رسید و بین مردم مناطق آسیب دیده توزیع شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала