هزینه دفاعی بریتانیا نیز افزایش یافت

© AP Photo / Kin CheungНовый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне
Новый премьер-министр Великобритании Риши Сунак выступает на Даунинг-стрит в Лондоне  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
عضو شوید
سوناک قصد دارد هزینه های دفاعی بریتانیا را به 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی برساند.
به گزارش اسپوتنیک، دفتر نخست وزیری بریتانیا در بیانیه ای اعلام کرد: نخست وزیر بریتانیا، ریشی سوناک، قصد دارد هدفی را برای افزایش هزینه های دفاعی به 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی تعیین کند، اما این تا پس از سال 2025 تجدید نظر نخواهد شد.
دفتر نخست وزیری، وزارت دفاع و وزارت امور خارجه بریتانیا در بیانیه ای مشترک اعلام کردند که پس از سال 2025 هزینه های دفاعی در پس زمینه این هدف بررسی خواهد شد.
در این بیانیه آمده است که "نخست وزیر هدفی را برای افزایش هزینه های دفاعی به 2.5 درصد تولید ناخالص داخلی در دراز مدت تعیین خواهد کرد، انگلیس با متحدان خود در مورد موقعیت آینده و تخصیص تعهدات هزینه ها در نشست ناتو در تابستان امسال در لیتوانی صحبت خواهد کرد."
لیز تراس، سلف سوناک، پیش از این وعده داده بود که هزینه های دفاعی را تا سال 2030 به 3 درصد از تولید ناخالص داخلی افزایش دهد. جرمی هانت وزیر خزانه داری گفت که هزینه های دفاعی بریتانیا در حال حاضر حداقل 2 درصد تولید ناخالص داخلی باقی خواهد ماند.
Американский флаг на фоне неба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
سیگنال های امریکا برای آغاز جنگ جهانی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала