فرانسه از کمبودی پول به پناهندگان اوکراین شکایت کرد

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر Туристка фотографируется на безлюдной площади Трокадеро у Эйфелевой башни в Париже
Туристка фотографируется на безлюдной площади Трокадеро у Эйфелевой башни в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.03.2023
عضو شوید
رابو، نماینده پارلمان فرانسه، از کمبود پول شاروالی ها برای پناهجویان اوکراینی هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، والری رابو، نماینده پارلمان فرانسه گفت که شاروالی های فرانسه بودجه کافی برای تامین پناهجویان اوکراین که به قلمرو آنها می آیند ندارند. همانطور که Lenta.ru متوجه شد، معاون در درخواست خود از دولت گفت که ساکنان شهرداری ها نمی توانند با بار مالی ناشی از جریان مهاجران کنار بیایند.
بنابراین، رابو درخواستی به نماینده دولت دومینیک فور نوشت و در آن خاطرنشان کرد که شاروالی های فرانسه "با پذیرش پناهندگان اوکراینی، فراهم کردن بهترین شرایط و تسهیل ادغام آنها، همبستگی خود را نشان دادند."
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و ریشی سوناک، نخست وزیر بریتانیا. عکس آرشیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
مکرون از "ضد حمله" مشترک فرانسه، بریتانیا و اوکراین سخن گفت
در سخنرانی نماینده مجلس آمده است: "این اقدامات باید مورد استقبال قرار گیرد. با این همه، برای بسیاری از شاروالی ها، پذیرش پناهندگان مستلزم هزینه های مالی قابل توجهی است که آنها همیشه نمی توانند متحمل شوند.
در همین راستا، رابو پیشنهاد می‌کند تا طرح که براساس آن محاسبه بودجه دولت برای شاروالی‌ها انجام می‌شود، تغییر کند. به گفته این نماینده مجلس، هنگام محاسبه میزان یارانه به یک شاروالی خاص، دولت باید پناهندگان اوکراینی را در تعداد عموم ساکنان آن لحاظ کند و در نتیجه میزان بودجه را افزایش دهد.
پیش از این، کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، از کشورهای غربی خواسته بود که به کیف کمک نظامی گسترده و سریع ارائه نمایند تا نیروهای مسلح اوکراین نه تنها زنده بمانند، بلکه دست به یک حمله متقابل بزنند.
او گفت: "حمایت نظامی ما از اوکراین باید گسترده و سریع باشد تا به اوکراین کمک کنیم و به این شکل نه تنها بقای خود را حفظ کنیم، بلکه قادر به مقابله با حمله در زمانی که بخواهد و می تواند باشد."
French-made Leclerc tanks of the Saudi-led coalition are deployed in the coastal district of Dhubab on January 7, 2017, during a military operation against Shiite Huthi rebels and their allies - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2023
فرانسه از مشکلات تحویل تانکها به اوکراین خبر داد
در همین راستا، رابو پیشنهاد می‌کند تا طرحی که براساس آن محاسبه بودجه دولت برای شاروالی‌ها انجام می‌شود، تغییر کند. به گفته این نماینده مجلس، هنگام محاسبه میزان یارانه به یک شاروالی خاص، دولت باید پناهندگان اوکراینی را در تعداد کل ساکنان آن لحاظ کند و در نتیجه میزان بودجه را افزایش دهد.
پیش از این، کاترین کولونا، وزیر امور خارجه فرانسه، از کشورهای غربی خواسته بود که به کیف کمک نظامی گسترده و سریع ارائه دهند تا قوای مسلح مسلح اوکراین نه تنها زنده بمانند، بلکه دست به یک حمله متقابل بزنند.
او گفت: "حمایت نظامی ما از اوکراین باید گسترده و سریع باشد تا به اوکراین کمک کنیم نه تنها بقای خود را حفظ کنیم، بلکه قادر به مقابله با حمله در زمانی که بخواهد و می تواند باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала