- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کشته شدن بیش از 270 سرباز اوکراینی در مسیرهای دونتسک و زاپروژیا

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Во время тактических учений украинских военных на Яворивском полигоне во Львовской области
Во время тактических учений украинских военных на Яворивском полигоне во Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، که یگان های روسیه بیش از 270 سرباز اوکراینی را در مسیرهای دونتسک و زاپروژیا از بین برده اند.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است، که در مسیر دونتسک، در نتیجه کارکردهای پرکنشی واحدها با پشتیبانی توپخانه ای گروه نیروهای جنوبی، بیش از 220 نظامی اوکراینی، یک خودروی جنگی پیاده نظام، سه خودروی زرهی رزمی، هفت خودرو و همچنین یک هویتزر D-30 در یک روز از بین برده شدند.
Участники во время тактических учений украинских военных на Яворивском полигоне во Львовской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
نیروهای روسیه در مسیر دونتسک 210 سرباز اوکراینی را نابود کردند
افزون بر این، به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، در جهت‌های دونتسک جنوبی و زاپروژیا، آتش توپخانه گروه سربازان وستوک به سربازان اوکراینی در مناطق شهرک‌های وولدار، پرچیستوفکا و زولوتایا نیوا از مردم جمهوری دونتسک اصابت کرد.
این وزارت افزوده است، همچنین در مناطق شهرک‌های نوومیکایلووکا، لوادنه و مارفوپول، منطقه زاپروژیا، کارکردهای سه گروه خرابکار شناسایی و متوقف شد. در طول روز بیش از 50 سرباز اوکراینی، دو خودروی زرهی رزمی، چهار خودرو و یک هویتزر D-30 در این بخش ها از بین برده شدند.
یادآوری می کنیم، که در 24 فیبروری 2021 فدراسیون روسیع عملیات ویژه ای خود را برای غیرنظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین آغاز کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала