تاکید سفارت روسیه در کابل بر مبارزه ای قاطعانه و سازش‌ناپذیر با تروریسم

© Photo / Russian Embassy in Afghanistanسفارت روسیه در کابل
سفارت روسیه در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2023
عضو شوید
سفارت روسیه در واکنش به انفجار روز گذشته مزار شریف خواستار مبارزه ای قاطعانه و سازش‌ناپذیر با تروریسم شد.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در کابل با صدور بیانیه‌ای یورش انتحاری دیروز بر مرکز خبرنگاری تبیان را به شدت نکوهش و ابراز همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان و زخمیان این انفجار ابراز و بر ضرورت مبارزه‌ی قاطع و سازش‌ناپذیر با عاملان چنین اقدامات هراس‌افکنانه تاکید کرده است.
سفارت روسیه در کابل  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
خدمات کنسولگری سفارت روسیه در کابل رسما متوقف شد
در بیانیه‌ی سفارت روسیه در کابل آمده است: "ما در پی یورش تروریستی بر دفتر خبرگزاری صدای افغان (آوا) و مرکز تبیان در بلخ در قلب خود احساس درد می‌کنیم. سفارت روسیه به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند تسلیت می‌گوید و برای زخمیان آرزوی بهبودی عاجل دارد".
پرچم داعش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.03.2023
داعش: انفجار در مرکز فرهنگی تبیان کار ما بود
سفارت روسیه در کابل در بیانیه‌ ای خود تروریسم را در همه ای اشکال آن نکوهش کرده و بر ضرورت مبارزه‌ی قاطعانه و سازش‌ناپذیر در برابر عاملان چنین اقدامات تروریستی که این‌بار بر ضد روزنامه‌نگاران صورت گرفته تاکید کرده است.
بیانیه می‌افزاید: "در دنیای امروز، تروریسم مرزهای ملی را به رسمیت نمی‌شناسد. روسیه قاطعانه با تروریسم مقابله می‌کند و از همه کشورهای جهان می‌خواهد که فعالانه در این مبارزه مشارکت کنند".
یادآوری می کنیم، که در پی انفجار روز شنبه (20 حوت) در دفتر نمایندگی مرکز تبیان و خبرگزاری آوا در مزارشریف که منجر به شهادت دو خبرنگار و زخم برداشتن 37 نفر گردید. گروه تروریستی داعش امروز مسئولیت این انفجار را به دوش گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала