هبت الله: آماده جهاد‌ بیرون از افغانستان باشید

© https://twitter.comملاهبت‌الله آخندزاده رهبر طالبان
ملاهبت‌الله آخندزاده رهبر طالبان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
عضو شوید
در نشست قندهار رهبر طالبان با روسای منابع بشری مسله جهاد بیرون مرزی به شدت مطرح کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، از خبرگزاری جمهور موضوع در نشست هبت الله با روسای منابع بشری نهاد های تحت کنترول طالبان مطرح شده که در ان تاکید به جنگ فرامرزی شده است.
بخش از این گزارش که به‌ یک روزنامه خصوصی رسیده است، نشان می‌دهد که هبت‌الله تحت فرمانان خود را برای گسترش جنگ فرامرزی تشویق می‌کند.به گفته او، جنگ‌جویان طالبان باید زره‌هایشان را بر تن کنند و برای حاکم‌ کردن شریعت در سراسر جهان آماده شوند.
او تاکید کرد که روزی اعضای طالبان را به دیگر نقاط جهان اعزام خواهد کرد.بر اساس این اسناد، دفتر رهبر طالبان با ارسال نامه‌ای به روسای منابع بشری وزارت‌خانه ها و نهادهای مستقل اداری تحت کنترل این گروه، خواستار تشکیل یک نشست در ولایت قندهار این کشور شده‌است.
هبت‌الله در بخشی از سخنان خود گفته، "اینک که به شهرها آمده‌اید، مردم شهرها را هم به دین الله متعال فرا خوانده و آنان را تا جایی با دین آشنا کنید که در تمام افغانستان حتی یک فرد هم مخالف باقی نماند؛ بلکه همه باید طوری مسلمان واقعی و مخلص شوند و شما را آن‌قدر حمایت کنند تا بتوانید نظام اسلامی را در تمام جهان حاکم سازید.
Клад серебряных монет эпохи Тюдоров - одно из девяти артефактов-сокровищ, объявленных достоянием Национального музея Уэльса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
کشف یک کوزه و 75 سکه دوره ساسانیان در افغانستان
رهبر گروه طالبان در ادامه افزوده است که هر زمانی که همه مردم افغانستان آماده جانفشانی برای دین شدند، در آن ‌صورت هر کجا که امر اعزام را برایتان صادر نمودم، شما باید آن‌جا بروید.
او ادامه داد: اگر واقعاً خواهان حاکمیت دین و شریعت هستید، پس آماده قربانی شوید و زره را بپوشید."
بر اساس این اسناد، در این نشست ۳۲ تن از روسای منابع بشری نهادهای زیر کنترل طالبان سه روز پیش از جلسه به‌گونه رسمی و شخصی به قندهار فراخوانده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала