عملیات مخفی امریکا در کریمه به فاجعه تبدیل خواهد شد

© Sputnik / Alexey Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на Балаклавскую бухту и крепость Чембало в Балаклаве
Вид на Балаклавскую бухту и крепость Чембало в Балаклаве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
عضو شوید
ایالات متحده می تواند به اوکراین در سازماندهی حمله به کریمه کمک کند.
به گزارش اسپوتنیک، استفان براین مقاله نویس برای روزنامه "آسیا تایمز" مینویسد کیف تنها با حمایت ایالات متحده می توانست برای حمله به کریمه تلاش کند که برای اروپا فاجعه بار خواهد بود.
او گفت: "هجوم بهاری که اوکراین در حال آماده سازی برای آن است، احتمالاً در پنتاگون و نه در کیف برنامه ریزی شده است."
نویسنده توجه را به تهدیدهای مکرر کی یف برای "تسخیر شبه جزیره" جلب کرد. وی افزود که واشنگتن مقدار زیادی تجهیزات نظامی برای این کار فراهم می کند.
براین در این مورد اضافه کرد: "تعداد کشتی‌های آمریکایی دیگر در حال حاضر در اقیانوس هستند یا به بنادر دیگر می‌رسند هنوز مشخص نیست. اما مشخص است که ناتو در حال آماده شدن برای استقرار به محض شروع حمله اوکراین است."
 Вид острова Змеиный в Черном море - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
سفیر امریکا: بحیره سیاه دارای اهمیت خاص استراتژیک برای امریکا می‌باشد
او در ادامه افزود: "ناظر این احتمال را نیز مطرح کرده است که کاخ سفید طیاره های را برای عملیات در کریمه در اختیار رژیم کیف قرار خواهد داد. می توان انتظار داشت که طیاره های امریکایی دارای نشان اوکراینی باشند و توسط پیلوت های امریکایی یا ناتو پرواز کنند."
نویسنده خلاصه می کند که اگر این پیش بینی در مورد عملیات مشترک ایالات متحده و اوکراین حقیقت یابد، اروپا در آستانه یک فاجعه بزرگ قرار خواهد گرفت.
پیش از این، ویکتوریا نولند، معاون وزیر امور خارجه امریکا، تأسیسات نظامی در کریمه روسیه را "هدف‌های مشروع" برای اوکراین خوانده بود.همانطور که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه تاکید کرد، طرح رژیم کیف برای "بازپس گیری" کریمه با شکست مواجه خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала