سه اشتباه مرگبار غرب در اوکراین

© AP Photo / Andrew KravchenkoПлощадь Независимости в Киеве. Архивное фото
Площадь Независимости в Киеве. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
عضو شوید
استیون بلانک نویسنده نشریه هیل: غرب به دلیل سه اشتباه بزرگ در خطر باخت درگیری در اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، استیون بلانک روزنامه نگار در مقاله ای برای The Hill می نویسد که غربی ها ممکن است به دلیل ترس از پیروزی و فقدان استراتژی در درگیری در اوکراین شکست بخورند.
غرب به سه دلیل مرتبط با یکدیگر در خطر شکست است: فقدان استراتژی، ترس از پیروزی روسیه، و عدم تمایل به تحریک علنی برای پیروزی اوکراین.
نویسنده ادامه می‌دهد، علی‌رغم حمایت عمومی مقامات کی‌یف، رهبران غربی به طور فزاینده‌ای در خصوص نه تنها احتمال، بلکه در مورد لزوم پیروزی اوکراین در این رویارویی نیز تردید دارند.
به گفته وی، "ترس همه جانبه از پیروزی اوکراین وجود دارد."
بلانک مطمئن است که غرب به زودی عواقب عدم تصمیم خود را خواهد دید.
او خلاصه کرد: "اول، نیروهای اوکراینی بالاخره آرتموفسک را ترک خواهند کرد. ثانیا، رژیم کی یف باید حمله بهاری خود را به تعویق بیاندازد، زیرا غرب حتی پس از 13 ماه نمی تواند قدرت خود را جمع کند و سلاح هایی را که قبلاً وعده داده بود ارسال کند."
همانطور که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه تاکید کرد، روسیه به دنبال چرخاندن چرخ طیار درگیری اوکراین نیست، بلکه به دنبال پایان دادن به آن است. در عین حال، کشورهای غربی دائماً از لزوم ادامه خصومت ها، افزایش عرضه سلاح و آموزش جنگنده های نیرو های مسلح اوکراین در قلمرو خود صحبت می کنند.
Военнослужащий артиллерийского расчета гаубицы Гиацинт вооруженных сил РФ наводит орудие перед работой по позициям ВСУ на Запорожском направлении - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
سیاستمدار جاپانی از پشیمانی بخاطر سیاست های ضد روسی می‌گوید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала