زاخارووا درباره ایده زلنسکی برای تغییر نام روسیه اظهار نظر کرد

© Sputnik / Ramil Sitdikovنظر زخاروا درباره نمایش عکس پوتین و سیمونیان در سنای آمریکا
نظر زخاروا درباره نمایش عکس پوتین و سیمونیان در سنای آمریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.03.2023
عضو شوید
زاخارووا از ابتکار اوکراین برای تغییر نام روسیه به مسکو انتقاد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: ایده ولودیمیر زلنسکی برای تغییر نام روسیه به "مسکو" ثابت می کند که آنها در تلاش هستند تا "ضد روسیه" را از اوکراین خارج کنند.
بیانیه ای در وب سایت دفتر زلنسکی آمده است که پیش از این، زلنسکی به دنیس شمیحال، نخست وزیر اوکراین دستور داده است تا احتمال تغییر نام روسیه به مسکو را "به طور کامل" بررسی کند.

زاخارووا در کانال تلگرامی خود نوشت: "بونکرها هر روز ادعای ما را ثابت می کند. در اینجا شاهد تلاش دیگر "ضد روسیه" از اوکراین است."

در ماه فبروری، طوماری برای تغییر نام روسیه در وب سایت زلنسکی 25000 رای لازم برای بررسی رسمی آن را به دست آورد. در پایان آبان ماه سال گذشته به سایت اضافه شد.
بوریس چرنیشوف، نایب رئیس دومای ایالتی فدراسیون روسیه از دونتسک و لوهانسک، قبلاً این طومار را یک "تغییر مرحله" خواند و گفت که با چنین ابتکاراتی فقط می توان با لبخند برخورد کرد. و اولگ موروزوف، معاون روسیه متحد، آن را مظهر یک "عقده کوتوله سیاسی" خواند.
Президент Украины Владимир Зеленский на саммите программы Европейского союза Восточное партнерство в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
زلنسکی در مراسم اسکار شرمنده شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала