آلمان تولید قطعات برای تانک های لئوپارد 2 را افزایش می دهد

© Photo / Krauss-Maffei WegmannНемецкий танк Leopard 2 A4M
Немецкий танк  Leopard 2 A4M - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.03.2023
عضو شوید
بلومبرگ: سازنده قطعات Leopard 2 Renk AG تولید خود را افزایش می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، سوزان ویگاند، مدیر اجرایی، در مصاحبه با بلومبرگ گفت که سازنده آلمانی قطعات تانک Leopard 2 Renk AG شروع به افزایش تولید کرده است.
او توضیح داد: "ما بدون سفارش خاص شروع به افزایش تولید کردیم تا مطمئن شویم که تا زمان ارسال درخواست آماده هستیم."
خاطرنشان می شود که سال گذشته شرکت Renk که قطعات لئوپارد 2 آلمانی و لکلرک فرانسوی را تولید می کند، در بحبوحه اعلام مقامات مبنی بر اختصاص 100 میلیارد یورو برای نوسازی نیروها، نیروی کار خود را 13 درصد افزایش داد.
در عین حال، به گفته این نشریه، دولت آلمان عجله ای برای ارسال سفارش برای سیستم های تسلیحاتی جدید ندارد. در عین حال، تغییر نگرش عمومی نسبت به بوندسوره از زمان وقوع بحران اوکراین، تعهد سیاسی آلمان را برای افزایش هزینه های دفاعی تقویت کرده است.
ویگاند افزود: "مردم اکنون درک بهتری از نیاز به تضمین دفاع ملی دارند و اینکه حفظ ارتش آماده جنگ هزینه دارد."
در ماه جنوری، برلین، پس از فشار متحدان ناتو، اعلام کرد که لئوپارد 2 را به رژیم کی‌یف تحویل می دهد و اجازه می دهد تجهیزات آلمانی را به سایر کشورهایی که آنها را دارند، عرضه کنند. آلمان در مرحله اول قصد دارد یک شرکت متشکل از 14 خودروی جنگی از نوع A6 را از سهام بوندسوهر تهیه کند. همانطور که بوریس پیستوریوس، وزیر دفاع آلمان روز چهارشنبه تصریح کرد، در ماه مارچ، 18 تانک آلمانی و سه تانک لئوپارد 2 مدل A6 آلمانی و پرتغالی به همراه تیپ ها به منطقه درگیری در اوکراین خواهند رفت.
مسکو در بهار گذشته یادداشتی را به کشورهای ناتو به دلیل ارسال سلاح به مقامات کی‌یف ارسال کرد. سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که هر محموله ای که حاوی تجهیزات نظامی برای اوکراین باشد، به هدف قانونی ارتش روسیه تبدیل خواهد شد. به گفته وی، ایالات متحده و ائتلاف مستقیماً در درگیری دخالت دارند، نه تنها با انتقال سلاح، بلکه با آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها.
Первый выстрел танка Leopard 1A5 BR 6-го бронекавалерийского полка - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
وزارت دفاع آلمان از ارسال سری جدید تانک ها به اوکراین خبر داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала