پنتاگون خواهان افزایش بودجه برای نیروهایش در منطقه اقیانوس آرام شد

© AFP 2023 / Saul Loeb Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США
Вид на здание Пентагона в Вашингтоне, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
عضو شوید
پنتاگون از کنگره ایالات متحده امریکا خواست تا بودجه نیروهایش را در منطقه اقیانوس آرام افزایش دهد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پولیتیکو، پنتاگون از کنگره امریکا می‌خواهد تا بودجه نیروهایش در اقیانوس آرام را به میزان قابل توجهی افزایش دهد: وزارت دفاع قصد دارد برای سال 2024 میلادی 15.3 میلیارد دالر درخواست کند که بیش از دو برابر درخواست سال گذشته و 71.8 میلیارد دالر دیگر برای چهار سال آینده است.
Генерал армии США Ллойд Джеймс Остин III - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.02.2023
رئیس پنتاگون: ناتو وارد درگیری با روسیه نخواهد شد
این روزنامه با استناد به گزارشی با ارزیابی مستقل از نیازهای فرماندهی هند و اقیانوس آرام نیروهای مسلح ایالات متحده گفت: "پنتاگون از کنگره می خواهد تا بودجه حضور نظامی امریکا در اقیانوس آرام را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، که نشان دهنده احساس فوریت فزاینده در دولت بایدن برای مقابله با رفتار تهاجمی چین در منطقه است".
این روزنامه می نویسد، که این بودجه برای خرید سامانه های دفاع موشکی، سامانه های راداری، حسگرهای فضایی و همچنین برای گسترش برنامه های آموزشی و تمرینات برنامه ریزی شده است.
بر پایه ای این گزارش، بیشتر وجوه درخواستی - 10.8 میلیارد دالر - برای راداری و سیستم دفاعی در منطقه گوام، 1.1 میلیارد دالر دیگر برای فناوری های جدید مانند هوش مصنوعی، 2.3 میلیارد دالر برای ساخت و ساز نظامی و خدمات مهندسی، 696 میلیون دالر برای پروژه های تبادل اطلاعات با متحدان، 373 میلیون دیگر برای نیاز به نیروی انسانی، هم برای ستاد و هم برای نیروهای عملیاتی در نظر گرفته شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала