اسپوتنیک کمک های بشردوستانه را به شفاخانه حلب سوریه انجام داد

© ХайСирия
Сирия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
عضو شوید
قوای روسیه روز چهارشنبه کمک های بشردوستانه جمع آوری شده توسط آژانس اسپوتنیک را از پایگاه هوایی حمیمیم روسیه به شفاخانه مرکزی لاذقیه تحویل داد.
به گزارش اسپوتنیک، بر علاوه کمک ها نیز به قلمرو بخش کودکان شفاخانه و زایشگاه ولایت لازقیه سوریه منتقل شد.
خبرنگار اسپوتنیک در لاذقیه گزارش داد که 1 تن ادویه، غذای برای کودکان و سایر اقلام ضروری که تیم اسپوتنیک در مسکو جمع آوری کرده بود، به اداره اساسی شفاخانه زایشگاه در لاذقیه تحویل داده شده است.
خدمات صحی به زلزله زدگان سوری در پایگاه حمیمیم توسط روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
کمک های اسپوتنیک به شفاخانه های سوریه + عکس
اعزام محموله توسط دگرمن آندری نیکولاویچ، معاون خدمات طبی پایگاه خمیمیم همراهی شد. وی در گفت و گو با اسپوتنیک خاطرنشان کرد که کمک های بشردوستانه بر اساس نیازها در شفاخانه های سوریه توزیع می شود.
ارائه کمک به زایشگاه و بخش کودکان همچنان کمک های روسیه برای حمایت از سوریه پس از زلزله صورت می گردد. ما کمک های لازم را نه تنها به شفاخانه لاذقیه، بلکه به شفاخانه های سایر مناطق آسیب دیده سوریه ارسال خواهیم کرد - همه چیز به درخواست ها بستگی دارد.
احمد فراه، رئیس اداره شفاخانه زایشگاه و بخش کودکان شفاخانه لاذقیه نیز به نوبه خود تأکید کرد که این اولین بار نیست که قوای مسلح روسیه به این شفاخانه کمک میکند.
وی گفت: "روسیه کمک زیادی کرده است و به شفاخانه ما با ادویه و تجهیزات کمک می کند. اکنون هم بعد از زلزله. ما به همکاران خود از خدمات طبی حمیمیم فهرست خاصی از ادویه را که واقعاً به آنها نیاز داشتیم - و آنها را به ما ارائه کردند. از روس ها برای حمایت شما بسیار سپاسگزارم."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала