- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

آشفته ترین دوره درگیری در اوکراین از دید رئیس سیا

© AP Photo / Pool / Graeme JenningsДиректор ЦРУ Уильям Бёрнс
Директор ЦРУ Уильям Бёрнс - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.03.2023
عضو شوید
رئیس سیا، شش ماه آینده را آشفته ترین ماه برای درگیری در اوکراین خواند.
به گزارش اسپوتنیک، ویلیام برنز، رئیس سازمان سیا گفت: "شش ماه آینده برای درگیری در اوکراین حیاتی است".
او در نشست کمیته کنگره امریکا گفت: "در زمینه اطلاعات، چند ماه آینده، چهار، پنج، شش در میدان نبرد در اوکراین حیاتی خواهد بود".
استخدام اجیران امریکایی برای قتل سیاستمداران در شرق نزدیک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.03.2022
سیا از آموزش پنهانی ارتش اوکراین خبر داد
ارتش روسیه قادر به دستیابی به موفقیت های تاکتیکی خواهد بود، اما به گفته اطلاعات امریکا، این موفقیت ها قابل توجه نخواهد بود.
هفته گذشته، کریستین ورموت، وزیر ارتش ایالات متحده پیشنهاد کرد، که درگیری در اوکراین ممکن است طی دو سال پایان یابد، در حالی که کالین کال معاون وزیر دفاع این کشور گفت، که مسیر وضعیت غیرقابل پیش بینی است. به نظر او، این بحران می تواند ظرف شش ماه یا شاید در دو یا سه سال دیگر پایان یابد.
کال افزود که امیدوار است از حمایت کنگره در تأمین مالی کمک به کیف، حتی با وجود برآوردهای فعلی از مدت زمان درگیری، برخوردار شود.
یادآوری می کنیم، که کشورهای غربی پسین ها دادن جنگ افزار و تجهیزات نظامی به اوکراین را افزایش داده اند. مسکو بارها خاطرنشان کرده است که کمک های نظامی برای کیف خوب نیست و فقط درگیری را طولانی می کند و حمل و نقل با سلاح به یک هدف قانونی برای ارتش روسیه تبدیل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала