ادعای "تجاوز جنسی" دو جنگجوی گروه طالبان بر یک زن و دو دخترش در ولایت سرپل

© Sputnikسرپل
سرپل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
عضو شوید
منابع معتبر در ولسوالی سوزمه‌قلعه‌ی ولایت سرپل از تجاوز دو جنگجوی گروه طالبان بر یک زن و دو دختر ۱۲ و ۱۴ ساله‌ اش خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، منابع که از افشای هویت‌شان خودداری کردند، امروز (چهارشنبه، ۱۷ حوت) گفتند، که این قضیه در تاریخ نهم حوت امسال در روستای "خانقاه" ولسوالی سوزمه‌قلعه اتفاق افتاده است.
به‌گفته‌ ای منابع، دو عضو طالبان به نام‌های طاهر و نادر وارد خانه‌ی فردی به نام محمدابراهیم شده و بر زن و دو دختر او "تجاوز جنسی" کرده‌اند.
منابع می‌افزایند، که این دو عضو طالبان حوالی ساعت ۱۱:۰۰ شب نهم حوت وارد منزل محمدابراهیم شده و تا صبح بر زن و دو دختر ۱۲ و ۱۴ ساله‌ی وی "تجاوز جنسی" کرده‌اند.
کوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.11.2022
تجاوز جنگجویان گروه طالبان بر یک زن و چهار دخترش در پنجشیر
براساس اظهارات منابع، صبح همان شب همسایه‌های محمدابراهیم وارد خانه‌اش شده و دست و پای دو دختر و خانم وی را باز کرده‌اند. شبی که این اتفاق رخ داده، محمدابراهیم در خانه نبوده است.
به‌گفته‌ی منابع، دختر ۱۲ ساله‌ی این فرد از اثر "شدت تجاوز جنسی" خون‌ریزی پیدا کرده و در شفاخانه تحت درمان قرار دارد. از وضعیت صحی او معلوماتی در دسترس نیست.
از سوی هم، در نوارهای تصویری که در اختیار روزنامه اطلاعات روز قرار گرفته، دیده می‌شود که خانم محمدابراهیم با گریه و ناله می‌گوید که دو عضو طالبان وارد خانه‌اش شده و به آنان "تجاوز جنسی" کرده‌اند.
با این حال، منابع می‌گویند افرادی که بر این خانم و دخترانش "تجاوز جنسی" کرده‌اند، از افراد والی طالبان برای سرپل هستند و به همین دلیل باوجود مراجعه‌ی بزرگان قوم روستای یادشده، شخص والی به این قضیه رسیدگی نکرده است.
مسئولان محلی طالبان در ولایت سرپل تاکنون به این ادعاها واکنشی نشان نداده‌اند.
یادآوری می کنیم، که پیش از این نیز جنگجویان گروه طالبان بر بانوان تجاوز کرده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала