ادامهٔ کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

© Sputnik / The Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Гуманитарный груз внутри военно-транспортного самолета АН-124-100 "Руслан" на аэродроме "Чкаловский"
Гуманитарный груз внутри военно-транспортного самолета АН-124-100 Руслан на аэродроме Чкаловский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
عضو شوید
اتحادیه اروپا نزدیک به 100 تن تجهیزات طبی و ادویه را از طریق پرواز پل هوایی بشردوستانه اتحادیه اروپا روز چهارشنبه به افغانستان تحویل داد.
به گزارش اسپوتنیک، تجهیزات طبی و ادویه برای کمک به آسیب پذیرترین بخش های مردم افغانستان تحویل داده می شود، زیرا کشور در حال حاضر کمبود لوازم درمانی، داکتران، کارکنان بهداشتی و خدمات بهداشتی مناسب را احساس می کند.
رافالا آیودیس، کاردار اتحادیه اروپا گفت: "اتحادیه اروپا به حمایت از مردم افغانستان ادامه می دهد. پرواز امروز از طریق "پل هوایی" بشردوستانه تجهیزات طبی و ادویه را به مردم افغانستان می رساند.
محموله‌ گندم کمکی هند به افغانستان رسید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.03.2023
پیشکش ۲۰ هزار متریک تن گندم به افغانستان از سوی هند
از زمان بازگشت طالبان به قدرت در اگیست 2021، این بیست و هفتمین پرواز باری است که افغانستان از اتحادیه اروپا دریافت می کند. در واقع، پروازهای "پل هوایی" بشردوستانه اتحادیه اروپا به کشورهای کمک کننده و شرکا این امکان را می دهد تا به طور کارآمدی برای مردم افغانستان تدارکات نجات بخش ارسال کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала