لوکاشنکو: طیاره های فروخته شده به امریکا بالای هواپیمای روسی A-50 آواکس حمله کرده است

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент Белоруссии Александр Лукашенко на неформальном саммите руководителей государств - участников СНГ
Президент Белоруссии Александр Лукашенко на неформальном саммите руководителей государств - участников СНГ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2023
عضو شوید
هواپيماي بدون سرنشين چينی که در حمله به هواپيمای "A-50 آواکس" استفاده شده به امريکا فروخته شده بود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس اعلام کرد که یک هواپیما بدون سرنشین چینی که در حمله به هواپیمای A-50 در نزدیکی مینسک مورد استفاده قرار گرفته به ایالات متحده فروخته شده است.
لوکاشنگو گفت: "آنها یک هواپیمای بدون سرنشین کوچک را انتخاب کردند. اما این هواپیمای بدون سرنشین کوچک چینی، که در فروشگاه های ما فروخته می شود، … به ایالات متحده فروخته شد، این هواپیمای بدون سرنشین چینی و سپس به اوکراین بازگشت. و در اوکراین این دو هواپیمای بدون سرنشین درگیر شدند ، این مرد و دیگران آموزش دیده بودند که به او کمک کردند.
Рабочий визит министра обороны РФ Сергея Шойгу в Узбекистан  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2023
شوگو: کنترل شهر آرتمیفسک اهمیت بالا برای ما دارد
آلکساندر لوکاشنکو" در اوایل روز سه شنبه از دستگیری "یک تروریست سرویس ویژه اوکراین و همدستانش" که در تلاش برای حمله طیاره بدون سرنشین به هواپیمای روسی A-50 آواکس در فرودگاهی در نزدیکی مینسک دست داشتند، خبر داد. وی گفت، یک روس که در کریمه زندگی می کرد و همچنین دارای پاسپورت اوکراینی بود، توسط کی‌یف استخدام شده، و در این اقدام جنایتکارنه شرکت داشته است. به گفته وی، این جنایتکار توسط نیروهای مسلح اوکراین آموزش دیده است. لوکاشنکو گفت که در نتیجه این حمله، هواپیمای A-50 آسیب جدی ندیده است، اما مینسک از روسیه خواسته است که این هواپیما را جایگزین کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала