رد سخنان وزیر دفاع لهستان درباره تحویل سامانه ای پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین

© Photo / U.S. ArmyЗенитно-ракетный комплекс Patriot
Зенитно-ракетный комплекс Patriot - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.03.2023
عضو شوید
وزارت دفاع لهستان با نشر پیامی نوشت: سخنان وزیر دفاع این کشور درباره ورود سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین سوء تعبیر شده است.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اوکرینفرم، وزارت دفاع لهستان اظهارات ماریوس بلاشژاک، رئیس این بخش درباره اولین تحویل سامانه های پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین را رد کرد و روشنی انداخت، که سخنان این سیاستمدار اشتباه تفسیر شده است.
Американские военные 7го полка ПВО разворачивают зенитный ракетный комплекс ЗРК Патриот на полигоне в Польше - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.12.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
حقیقت ترسناک/ پاتریوت اوکراین را از شکست نجات نمی دهد
این وزارتخانه اعلام کرد: قصد معاون نخست وزیر، وزیر دفاع ملی ماریوش بلاشژاک این بود، که نشان دهد به لطف تلاش های لهستان، تصمیم به انتقال باتری پاتریوت گرفته شد.
این آژانس افزود، که ذکر سامانه پدافند هوایی پاتریوت در بیانیه بلاشژاک به دلیل خطای ترجمه بوده است و همچنین تایید کرد، که نخستین لئوپارد واقعا وارد اوکراین شده است.
یادآوری می کنیم، که در ماه دسامبر، ایالات متحده از تخصیص اولین باتری پاتریوت به اوکراین خبر داد، که تحویل آن برای چند ماه آینده برنامه ریزی شده است. سپس دیگر کشورهای غربی نیز از انتقال پاتریوت به کیف خبر دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала