روح بایدن در افسانه های چینایی + عکس

© AFP 2023 / Saul LoebПрезидент США Джо Байден ест пончик на мероприятии Орегонских демократов в Портленде, штат Орегон, США
Президент США Джо Байден ест пончик на мероприятии Орегонских демократов в Портленде, штат Орегон, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2023
عضو شوید
روزنامه نگار چینی ژو: روح بزدل قهرمان اسطوره های چینی به بایدن منتقل شد.
به گزارش اسپوتنیک، ژو شیائومینگ، مقاله نویس ساوت چاینا مورنینگ پست، گفت که رفتار دولت بایدن در تضعیف نورد استریم یادآور افسانه چینی یک مقام ترسو است که روحیه او ممکن است دولت او را "تجویز" کرده باشد.
یک افسانه باستانی در مورد یک مقام چینی یه گونگ وجود دارد که به اژدها علاقه زیادی داشت و تمام خانه های خود را با تصاویر آنها تزئین می کرد. یکی از اژدها از چنین علاقه ای به وجد آمد و تصمیم گرفت شخصاً از یه گونگ دیدن کند، اما او که برای اولین بار اژدها را با چشمان خود دید، ترسید و از ترس فرار کرد.
این روزنامه نگار نوشت: "در واقع، یه گونگ ( تصاویر اژدهاها را بیشتر از خود اژدها دوست داشت) به همین ترتیب، دولت بایدن به تحقیقات مربوط به دیگران علاقه نشان می دهد، اما نه با آنها، به خصوص زمانی که می توان اشتباهات خود را فاش کرد."
بنابراین، ژو تصمیم گرفت رفتار ایالات متحده را در موضوع تضعیف نورد استریم نشان دهد. به گفته وی، واشنگتن به طور فعال مسکو را مسئول این اتفاق می داند، اما تحقیقات اخیر توسط روزنامه نگار سیمور هرش نشان داد که کاخ سفید در خرابکاری دخالت داشته است.
© Photo / Culture yardیه گونک افسانه چینایی
یه گونک افسانه چینایی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.03.2023
یه گونک افسانه چینایی
نویسنده یادآوری می کند که در ایالات متحده چنین اظهاراتی "داستان کامل" نامیده می شود. وی همچنین خاطرنشان کرد که واشنگتن با تحقیق درباره این حادثه توسط سازمان ملل مخالف است.

ژو در پایان گفت: "به قول چینی‌ها، مردی که وجدان سالمی دارد در نیمه‌شب از ضربه زدن به دروازه خانه ناآرام نمی‌شود."

در اوایل فبروری، سیمور هرش نتایج تحقیقات خود را در مورد بمب گذاری ها منتشر کرد. به گفته وی، تابستان گذشته در رزمایش ناتو بالتپس 2022، غواصان آمریکایی مواد منفجره را زیر خطوط لوله گاز جاسازی کردند و سه ماه بعد نروژی ها آنها را به راه انداختند. به گفته این روزنامه نگار، علاوه بر این، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پس از بیش از 9 ماه گفتگوی محرمانه با تیم امنیت ملی، تصمیم به خرابکاری گرفت.
به گفته هرش، دلیل این خرابکاری، ترس رئیس کاخ سفید بود که آلمان که گاز روسیه را از طریق نورد استریم دریافت می کند، مایل به مشارکت در کمک نظامی به اوکراین نیست.
Вид на вечерний Манхэттен со смотровой площадки Рокфеллеровского центра - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2023
چین مرام امریکا در حل مشکلات را با دو کلمه توصیف کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала