کیف دست به سبوتاژ و ایجاد منطقه امنیتی در اطراف استیشن برق اتمی زده است

© Sputnik / Alexey Kudenko /  مراجعه به بانک تصاویر 2-й энергоблок Запорожской атомной электростанции
2-й энергоблок Запорожской атомной электростанции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2023
عضو شوید
کیف دست به سبوتاژ و ایجاد منطقه امنیتی در اطراف استیشن برق اتمی زده است
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر روگوف، رئیس جنبش "ما با روسیه هستیم"، یکی از اعضای شورای اصلی اداره منطقه زاپوروژیه، گفت که مقامات کیف در حال سبوتاژ در ایجاد یک منطقه امنیتی در اطراف استیشن برق اتمی زاپروژیه هستند. طرح های برای تصرف این تأسیسات در نظر گرفته شده است.
Колонна военной техники ВС РФ в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.11.2022
آمادگی قوای خاص اوکراین برای حمله به استیشن برق اتمی
روگوف افزود: "ایده پیشنهادی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای ایجاد یک منطقه امنیتی در اطراف استیشن برق اتمی Zaporozhye توسط رژیم کیف سبوتاژ می‌شود.
به گفته وی، امروز تنها روسیه قادر به تضمین ایمنی استیشن برق اتمی است، در حالی که مقامات کیف همچنان به برنامه ریزی برای تصرف آن ادامه می دهند.
روگوف گفت: "ضمانت امنیتی برای استیشن برق اتمی Zaporizhzhya کار قوای مسلح ما برای جلوگیری از مواضع شبه نظامیان اوکراینی و همچنین فاصله خط مقدم در عمق اوکراین و دور از سرحدات منطقه Zaporozhye است.
NPP Zaporozhye در ساحل سمت چپ Dnieper در نزدیکی شهر Energodar قرار دارد. این بزرگترین استیشن برق اتمی اروپا از نظر تعداد واحدها و ظرفیت نصب شده است - این استیشن دارای شش دستگاه برق با ظرفیت هر یک 1 گیگاوات است. از ماه مارچ تحت حفاظت قوای مسلح روسیه قرار دارد. وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که این اقدام به منظور جلوگیری از نشت مواد هستوی و رادیواکتیف توجیه شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала