شولتس: زمان تضمین های امنیتی اوکراین هنوز فرا نرسیده است

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали
Федеральный канцлер Германии Олаф Шольц покидает экстренное совещание после инцидента в Польше на Бали - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.03.2023
عضو شوید
نخست وزیر آلمان گفت، که غرب آماده است تضمین های امنیتی به اوکراین بدهد، اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است.
به گزارش اسپوتنیک، اولاف شولتس نخست وزیر آلمان در مصاحبه ای با سی ان ان گفت: غرب آماده است تا تضمین های امنیتی ویژه ای را پس از پایان درگیری به اوکراین ارائه کند، اما هنوز زمان آن فرا نرسیده است.
این سیاستمدار گفت: "من فکر می کنم آنها می دانند که ما آماده هستیم تا گونه ای ویژه ای از تضمین ها را برای این کشور برای دوره صلح آینده سازماندهی کنیم. اما ما هنوز به این نقطه نرسیده ایم".
وزير المالية الألماني أولاف شولتز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2023
شولتس: اوکراین برای پیوستن به ناتو باید به حقوق بشر احترام داشته باشد
شولتس بار دیگر به این واقعیت توجه کرد، که کشورهای غربی قصد ندارند درباره حل و فصل مناقشه برای اوکراین تصمیم بگیرند. در عین حال، او استدلال می کند، که "بیرون شدن نیروهای روسیه" باید مبنایی برای گفتگوهای صلح شود.
در پایان فیبروری، ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو نیز از این ائتلاف خواست تا پس از پایان درگیری، تضمین های امنیتی بلندمدتی را برای مقامات کیف آماده کند. وی بار دیگر اعلام کرد، که غرب از حق دفاع اوکراین از خود حمایت می کند و "هیچکس به روسیه حمله نمی کند".
یادآوری می کنیم، که از 24 فیبروری 2022، یک عملیات ویژه در اوکراین در حال انجام است. ولادیمیر پوتین اجرای آن را اقدامی ضروری خواند، زیرا مسکو "هیچ فرصتی برای انجام این کار باقی نگذاشته بود، خطرات امنیتی به‌گونه‌ای ایجاد شد که امکان پاسخگویی به روش‌های دیگر غیرممکن بود".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала