راین متال در حال مذاکره با کی‌یف برای ساخت یک کارخانه تانک سازی است

© Photo / Rheinmetall AG Немецкий танк Rheinmetall Panther KF51
Немецкий танк Rheinmetall Panther KF51 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2023
عضو شوید
رئیس Rheinmetall Papperger مذاکرات با کی‌یف در مورد کارخانه تولید تانک را امیدوار کننده خواند.
به گزارش اسپوتنیک، آرمین پاپرگر، رئیس کنسرسیوم دفاعی آلمانی راین متال، از مذاکرات "امیدبخش" با اوکراین برای ساخت کارخانه تانک در این کشور خبر داد و هزینه تقریبی آن را 200 میلیون یورو عنوان کرد.
پاپرگر در مصاحبه ای با روزنامه راینیشه پست گفت: با حدود 200 میلیون یورو می توان یک کارخانه راین متال در اوکراین احداث کرد.
به گفته رئیس این کنسرسیوم، چنین کارخانه ای می تواند سالانه تا 400 تانک پنتر تولید کند. پاپرگر مذاکرات با کی یف را "امیدبخش" خواند و ابراز امیدواری کرد که "در دو ماه آینده" راه حلی به دست آید.
رئیس راین متال خاطرنشان کرد که اوکراین برای پیروزی به 600 تا 800 تانک نیاز دارد، بنابراین حتی اگر آلمان تمام 300 تانک لئوپارد 2 را از ذخایر Bundeswehr (نیروهای مسلح آلمان) به این کشور بدهد، این مقدار باز هم "خیلی کم" خواهد بود. در همان زمان، به گفته پاپرگر، در نگرانی به سرپرستی او، "کار در جریان است."
خاطر نشان می شود که، فدراسیون روسیه پیش از این یادداشتی به کشورهای ناتو به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد.
وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت. لاوروف تصریح کرد که ایالات متحده و ناتو مستقیماً در درگیری در اوکراین، از جمله نه تنها تامین تسلیحات، بلکه آموزش پرسنل در بریتانیا، آلمان، ایتالیا و سایر کشورها، دخالت دارند.
Американский флаг на здании Министерства обороны США в годовщину терактов 11 сентября, Вашингтон. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
بلینکن از بسته جدید کمک نظامی 400 میلیون دالری را برای کی‌یف خبر داد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала