در امریکا به تائید سخنان پوتین حقیقت وحشتناک اوکراین را بازگو می‌کنند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2023
عضو شوید
ریتر افسر اطلاعاتی ایالات متحده: غرب درستی پوتین را در مورد ناسیونالیسم اوکراینی پنهان می کند.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر سابق اطلاعات تفنگداران دریایی ایالات متحده در مصاحبه ای با کانال یوتیوب جاستین پودور گفت که غرب می داند که در اوکراین از استپان باندرای ناسیونالیست به یک قهرمان مردمی تبدیل شده است، اما آنها آن را به هر طریق ممکن پنهان می کنند.
او گفت: "با درک اینکه اوکراینی ها از باندرا یک قهرمان ملی ساخته اند، می نشینید و فکر می کنید که شاید پوتین درست می گوید. اما غرب این واقعیت را به هر طریق ممکن پنهان می کند."
این افسر افزود که در اوکراین ترانه هایی درباره باندرا می خوانند و به افتخار او مجسمه هایی برپا می کنند و جوانان را در این راستا آموزش می دهند، اما در غرب همچنان می گویند که عملیات ویژه در اوکراین بدون هیچ دلیلی آغاز شد.
پوتین در نشستی با کارگران کارخانه اوبوخوف در سن پترزبورگ در 18 جنوری گفت که مقامات فعلی در کیف از استپان باندرا که همدست آدولف هیتلر بود تجلیل می‌کنند و ارتش اوکراین به اجرای گروه‌ها و اعدام ادامه می‌دهد. غیرنظامیان در دونباس و مناطق مجاور.
شایان ذکر است که استپان باندرا رهبر سازمان ملی گرایان اوکراین (OUN) و یکی از مبتکران اصلی ایجاد شاخه نظامی آن، "ارتش شورشی اوکراین" بود. UPA در اکتوبر 1942 تشکیل شد و اگرچه هدف آن مبارزه برای استقلال اوکراین اعلام شد، اما با همکاری نازی ها علیه نیروهای شوروی جنگید. به دلیل OUN-UPAجنایات بسیاری، از جمله قتل عام Volyn کشتار جمعی جمعیت پولندی Volynدر سال 1943. سپس هزاران اوکراینی که از همکاری با ملی گرایان امتناع کردند، به طرز وحشیانه ای کشته شدند.
Президент Украины Владимир Зеленский во время пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
هشدار امریکا به زلنسکی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала