افسر استخباراتی امریکا؛ پوتین از وعده های خود نمی گذرد

© Sputnik / Mikhail Klimentiev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин во время посещения военного полигона Западного военного округа в Рязанской области для проверки хода подготовки мобилизованных военнослужащих
Президент РФ Владимир Путин во время посещения военного полигона Западного военного округа в Рязанской области для проверки хода подготовки мобилизованных военнослужащих - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.03.2023
عضو شوید
افسراستخباراتی متقاعد نیروی دریایی امریکا میگوید که پوتین هرگز اهداف خود را در اوکراین پنهان نکرده است.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر، افسراستخباراتی متقاعد نیروی دریایی امریکا در مصاحبه با کانال یوتیوب Judging Freedom گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه همیشه در مورد اهداف خود در اوکراین صحبت کرده است.
ریتر گفت: "آیا کسی سوالی دارد؟ پاسخ ها به قول رئیس جمهور در ظاهر است. این چیزی است که من می خواهم در مورد پوتین بگویم. او دروغ نمی‌گوید، اگر چیزی می گوید، آن را انجام می دهد."
به گفته وی، رهبر روسیه مقاصد خود را پنهان نمی کند و همیشه مستقیماً از برنامه های خود صحبت می کند. ریتر متقاعد شده است که پوتین به هدف آزادسازی دونباس و ایجاد شرایط اجتماعی و اقتصادی مطلوب برای زندگی در آنجا دست خواهد یافت.
Chinas Außenminister Wang Yi in Moskau bei einem Treffen mit Wladimir Putin  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.02.2023
کرملین: احتمال دارد پوتین و وانگ یی دیدار داشته باشند
وی تاکید کرد: غرب در حال تامین تسلیحات ناتو به اوکراین است که شهروندان روسیه را تهدید می کند، بنابراین پوتین به عنوان رئیس دولت از مردم محافظت خواهد کرد و اجازه نخواهد داد این تسلیحات در نزدیکی مرزهای کشور قرار گیرند.
وی خلاصه کرد که اکنون نه تنها رهبران غربی، بلکه خود اوکراینی‌ها نیز می‌دانند که نمی‌توانند در این درگیری پیروز شوند. این افسر خلاصه کرد که ناتو به دلیل کمبود مهمات و آموزش ضعیف قادر به حمایت کامل از نیروهای مسلح اوکراین نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала