- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

ارتش روسیه 92 واحد توپخانه اوکراینی را در یک روز هدف قرار داد

© Photo / Ministry of Defence of the Russian FederationRussian Su-34 fighter-bomber aircraft carries out a strike against Daesh forces in Syria.
Russian Su-34 fighter-bomber aircraft carries out a strike against Daesh forces in Syria. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.03.2023
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه: پرتابگرهای هوانوردی و راکت انداز 92 واحد توپخانه اوکراینی را در یک روز هدف قرار دادند.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که نیروی هوایی ارتش نیروی هوایی روسیه در روز گذشته 92 واحد توپخانه اوکراینی و همچنین 212 منطقه با نیروی انسانی و تجهیزات دشمن را هدف قرار داده است.
در این گزارش آمده است که نیروی هوایی عملیاتی - تاکتیکی و ارتش، نیروهای راکتی و توپخانه گروه‌های نیرو (نیروهای) نیروهای مسلح فدراسیون روسیه در یک روز 92 واحد توپخانه نیروهای مسلح اوکراین را در مواضع شلیک، نیروی انسانی و تجهیزات در 212 منطقه شکست دادند. "
روسیه از 24 فبروری 2022 عملیات ویژه نظامی را در اوکراین انجام داده است. رئیس جمهور فدراسیون روسیه وظیفه آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال توسط رژیم کی‌یف مورد قلدری و نسل کشی قرار گرفته اند" خواند. به گفته رئیس جمهور، هدف نهایی این عملیات، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت روسیه را تضمین کند.
Боевая работа расчетов гаубиц Д-30 в зоне СВО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.03.2023
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
توپچی های روسیه چهار هویتزر اوکراینی را در نزدیکی خرسون در هم کوبیدند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала