پوتین مشارکت روسیه در استارت را به حالت تعلیق درآورد

© Sputnik / Pavel Bednyakov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию
Президент РФ Владимир Путин выступает с ежегодным посланием Федеральному собранию - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.02.2023
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه قانون تعلیق مشارکت روسیه در استارت جدید را امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین قانون تعلیق مشارکت روسیه در معاهده کاهش جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی را امضا کرد، این مدرک در پورتال اطلاعات حقوقی منتشر شده است.
در متن یادداشت چنین روشنی اندخته شده است: "فدراسیون روسیه معاهده بین فدراسیون روسیه و ایالات متحده امریکا درباره اقداماتی برای کاهش بیشتر و محدود کردن جنگ افزارهای تهاجمی راهبردی که در 8 اپریل 2010 در پراگ امضا شده بود را به حالت تعلیق درآورد".
Пресс-секретарь президента России Дмитрий Песков - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.02.2023
پسکوف: پوتین بیدرنگ پیشنهاد تعلیق مشارکت روسیه در پیمان استارت جدید را به پارلمان ارائه خواهد کرد
این قانون از روز انتشار رسمی لازم الاجرا است.
تصمیم برای از سرگیری مشارکت این کشور در توافقنامه از سوی رئیس جمهور روسیه اتخاذ خواهد شد.
ولادیمیر پوتین هفته گذشته گفت، که مسکو گامی مشابه در پاسخ به اولتیماتوم های امریکا برداشته است. رئیس دولت روسیه تصریح کرد، که این کشور مشارکت در معاهده کاهش جنگ افزارهای راهبردی را تعلیق می کند، اما از آن بیرون نمی شود. به گفته وی، پیش از بازگشت به بحث، لازم است بدانیم که چگونه می توان زرادخانه راهبردی ترکیبی ناتو از آن میان فرانسه و انگلیس را در نظر گرفت.
همانطور که سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه توضیح داد، همه مبادلات اطلاعات، همه عناصر توافق مربوط به راستی آزمایی به حالت تعلیق درآمده است.
یادآوری می کنیم، که روسیه و ایالات متحده در سال 2010 استارت را امضا کردند. در این سند آمده بود، که تا فیبروری 2018، زرادخانه‌های هر کشور نباید از 700 موشک بالستیک قاره‌پیما شامل زیردریایی‌ها و بمب‌افکن‌های سنگین، 800 پرتابگر مستقر و غیر مستقر و 1550 کلاهک تجاوز کند. تا تاریخ کنترل، روسیه به تعهدات خود برای کاهش تسلیحات به طور کامل عمل کرده است. ایالات متحده نیز دستیابی به سطوح مورد توافق را اعلام کرد، اما واشنگتن از جمله به دلیل حذف غیرقانونی یک جانبه برخی جنگ افزارهای از افست، به شاخص های تعیین شده دست یافت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала