چین از مالک واقعی اوکراین نام برد

© Sputnik / Maria Chapliginaجمهوری مردم چین
جمهوری مردم چین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
عضو شوید
الکس لو تحلیلگر سیاسی بیان داشت که تمام اقدامات اوکراین توسط واشنگتن و بروکسل دیکته می شود.
به گزارش اسپوتنیک، الکس لو تحلیلگر سیاسی در مقاله ای برای نسخه چینی South China Morning Post نوشت: ایالات متحده و اتحادیه اروپا با رد طرح صلح پیشنهادی چین برای اوکراین، نشان دادند که کی کیف را واقعا مدیریت می کند.
نویسنده مقاله خاطرنشان کرد: "اکنون ما می دانیم که چه کسی موسیقی سیاسی را در اوکراین سفارش می دهد."
او استدلال می کند که تصمیم کیف برای کنار گذاشتن طرح های صلح چین به طور مستقیم تحت تأثیر ایالات متحده و اتحادیه اروپا قرار دارد.
Чрезвычайный и полномочный посол Российской Федерации в Соединённых Штатах Америки Анатолий Антонов - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.02.2023
سفیر روسیه در امریکا: دوگانگی واشنگتن در وضعیت اوکراین ظالمانه است
وی خاطرنشان کرد: کیف دیگر چیزی را مشخص نمی کند: نه هدف این درگیری مسلحانه، نه ماهیت و نه مشخصات آن. همه اینها توسط واشنگتن و بروکسل به او دیکته شده است. آنچه به مثابه حمله از سوی یک طرف آغاز شد، به جنگ نیابتی توسط طرف دیگر تبدیل شد.
به گفته ناظر، غرب به اوکراینی‌ها اهمیت نمی‌دهد، زیرا آنها فقط خوراک توپ هستند و از آنها به عنوان ابزاری برای مبارزه با روسیه استفاده می‌شود. به همین دلیل است که ایالات متحده و کشورهای اروپایی از ادامه مسلح نمودن اوکراین با تسلیحات بیشتر به جای پیشنهاد آغاز روند مذاکرات صلح بسیار خوشحال هستند.
این تحلیل گر در ادامه خاطرنشان می کند: سرعت خصومت ها، جهت اعتصابات و پوشش سرزمینی - اوکراین دیگر هیچ یک از اینها را تعیین نمی کند. حق تصمیم گیری از او سلب شده است. می توان با او مشورت کرد، اما نمی تواند تصمیم بگیرد. تا زمانی که رهبران اوکراین آماده نبرد با اشتیاق باشند، با آنها مانند قهرمانان رفتار خواهد شد. اما آنها دیگر استقلال را که در ابتدای درگیری داشتند، ندارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала