رسانه: غرب با شکست نظامی در اوکراین این کشور را وادار به مذاکره با روسیه خواهد کرد

© Sputnik / Алексей Витвицкийфлаги украины и евросоюза
флаги украины и евросоюза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
عضو شوید
بیلد: غرب می خواهد در صورت عدم موفقیت نظامی ، اوکراین را به مذاکره با روسیه وادار کند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از BILD با استناد به منابع در دولت های آلمان و ایالات متحده گزارش می دهدکه غرب به منظور مجبور کردن او به مذاکرات مسالمت آمیز با مسکو، به کی‌یف فشار خواهد آورد ، اگر سربازان اوکراینی تا پاییز نتوانند موفقیت چشمگیری کسب کنند.
این نشریه می نویسد: "با کمک سلاح های جدید ، اوکراین می خواهد فرصتی برای دفع سرزمین های با جمعیت بیشتر تا پاییز فراهم کند. اگر ضد حمله ها از بین بروند ، فشار به کی‌یف برای مذاکره با کرملین شدت می یابد."
خاطرنشان می شود که غرب با کلمات می خواهد از اوکراین حمایت کند ، با این حال ، "در پشت پرده ها" در مورد "اولتیماتوم نظامی" برای ولادیمیر زلنسکی مورد بحث قرار می گیرد.
پیش از این ، وال استریت ژورنال ، با استناد به منابع دولتی در آلمان ، فرانسه و انگلیس ، گزارش داد که این کشورها ایده نتیجه گیری از پیمان دفاعی با اوکراین و تلاش برای ترویج مذاکرات صلح با مسکو را ترویج می کنند. خاطرنشان شد كه در چارچوب پیمان كشور ، آنها امکان فراهم كردن كیو را به روابط نزدیك تر با ناتو ، دسترسی گسترده تر به تجهیزات نظامی مدرن ، سلاح ها و مهمات پس از درگیری در نظر می گیرند. چنین توافق نامه ای به عنوان راهی برای تشویق کی‌یف برای شروع مذاکرات در نظر گرفته می شود.
به گفته بیلد ، پاریس و برلین از این طریق سعی کردند این ایده را به کی‌یف منتقل کنند که دشمنان قسم خورده مانند آلمان و فرانسه می توانند در جدول مذاکره بنشینند.
قوات الجيش الأمريكية في دير الزور، سوريا 22 نوفمبر/ تشرين الثاني 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
تاکتیک جدید اروپا در مورد اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала