تقدیر و سپاس گذاری پوتین از نیروهای نظامی عملیات ویژه

© Sputnik / Vitaliy Ankov /  مراجعه به بانک تصاویر الجيش الروسي
الجيش الروسي - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.02.2023
عضو شوید
پوتین: پرسنل نیروهای عملیات ویژه وفاداری خود را با محافظت از روسیه در برابر نئونازی ها ثابت کردند.
به گزارش اسپوتنیک، در تلگرام مربوطه در سایت کرملین منتشر شد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، تعطیلات حرفه ای را به سربازان و کهنه سربازان نیروهای عملیات ویژه تبریک گفت و خاطرنشان کرد که آنها وفاداری خود را به سوگند در منطقه عملیات ویژه، با پیروی از دستورات تا پایان و محافظت از فدراسیون روسیه در برابر تهدید نئونازی ها ثابت کردند.

در این پیام به نقل از پوتین آمده است که "رفقای عزیز! جانبازان عزیز! من تعطیلات حرفه ای شما، روز نیروهای عملیات ویژه را به شما تبریک می گویم. انتخاب زندگی شما راه رشادت و شجاعت، فداکاری ایثارگرانه به میهن، وفاداری به وظیفه و سوگند است. شما این را در نبرد، از جمله در عملیات ویژه نظامی، اجرای دستور دریافت شده تا انتها، پشتیبانی همرزمان، نجات زنان، کودکان و سالمندان، حفاظت از روسیه، شهروندان و سرزمین ما در برابر تهدید نئونازی، ثابت کردید."

به گفته پوتین، استفاده شایسته از مدرن ترین انواع تسلیحات، ایجاد یک "مکتب منحصر به فرد مهارت های نظامی" را ممکن کرد. این بر اساس سنت های نیروهای ویژه روسیه است. علاوه بر این، رئیس جمهور به مشارکت پرسنل نیروهای عملیات ویژه در آموزش باکیفیت روس هایی که به عنوان بخشی از بسیج نسبی برای خدمت فراخوانده شده اند، اشاره کرد.
در این تلگرام آمده است: "می‌خواهم از همه سربازان نیروهای عملیات ویژه روسیه، کهنه‌سربازان یگان‌های ویژه به خاطر میهن‌پرستی، خدمت فداکارانه و بی‌عیب‌العمل به میهن تشکر کنم."
وی در پایان برای دوستان و بستگان این عزیزان آرزوی سلامتی، موفقیت و بهروزی کرد.
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.02.2023
چند درصد از مردم روسیه پیام پوتین در مجلس فدرال را مثبت ارزیابی کردند؟ + داده نمایی
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала